2019. augusztus 13., kedd

Dícséret, panasz(lap)nap, megőrzések, elengedések

Nem tanultam meg vakon, 10 ujjal írni a gépen. Pedig szerettem volna. Lassú ez így... Jobban is szeretem a kézírást, de naplót vezetni és könyvet írni sem fogok. A kutyát sem érdekli, hogy mit gondolok, mit érzek, hogy alakulnak a dolgaim. Még ami bölcsességet... (tapasztalatot) adnék a legfontosabbjaimnak, azok sem vevők rá...
Istennek legyen hála, hogy Ő velem van mindig!!!!!! Így kap értelmet minden pillanatom - vele megosztva. A nyomorultságom, a váratlan jó, a tünődéseim, az emlékeim, a terveim, a füstbe ment terveim, az akaratgyengeségem, a nekiindulásaim, a falba koppanásaim, az érthetetlen eredménytelenségek, a szeretetlenségek, az érdekességek, a nyugalom, a megkönnyebbülések, a beletörődések..., meg a többi.
Talán én olvasom ezeket vissza. Esetleg egy kis összegzés jól jöhet később. Ha még lesznek éveim...
Nem irodalmaskodok, csak pöttyintek az elmúlt nyárról. (Remélem vége lesz már hamarosan ennek az égető kánikulának!!!)

KÖSZÖNET ÉS HÁLA, hogy:

  • Húgom is segíti Labkát
  • eljutottunk a húgomékhoz és Adélnak voltak megmentő ötletei
  • Adél valamiért mégiscsak talált élet-stratégiát
  • van légkondi-készülékem
  • lett új TV és van felvevős opcióm
  • továbbgondolásra érdemes témákkal találkoztam (Edith Eva Eger, "Dagadt Köcsög"-blog😌, 
  • lejár az életbiztosításom
  • nyugalmat ad az otthonom 
  • szabadnak érzem magam emberek nélkül
  • a szükséges külső emberekkel tud(nék)ok kapcsolatot tartani
  • szívfájdalom nélkül veszem mostmár tudomásul, hogy nem fogok tortacsodákat készíteni,
  • szívfájdalom nélkül fogom tudomásul venni, HA nem érkezek megcsinálni: 
  1. a fotóinkról digitalizát albumokat, 
  2. a sok textilből fölsőket varrni magamnak, 
  3. praktikusan és gazdaságosan lakást csinosítani, 
  4. szöveges-verses képeket készíteni, 
  5. 50 kg-t fogyni (de azért 35-t jó lenne!!! legalább 2 év alatt, ha még addig élek)
  6. üvegfestés, táblafestés, kréta-tábla,

  • folyamatban a lecsó és lekvárfőzés
  • nyaraltattam kicsit a Barátnőmet és én is felüdültem!!!😊😍😍
PANASZ ÉS PERLEKEDÉS, mert:
  • nem voltam annyit az unokámmal, mint amennyit és ahogyan szerettem volna (remélem változni fog) (vagy legalábbis ez is a javára válhat...)
  • Labka látszólagosan(?) egy helyben toporog
  • Adél nem veszi a nyúlcipőt ebből az országból
  • E HÁROM A LEGFŐBB......... 😢😢😢

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése