2021. december 22., szerda

Dec.22.

 


Minden dobozt átnéztem, szelektáltam, selejteztem, leltárba vettem (mit, hová soroltam). Az utolsó ölnyit csak ömlesztve ismét, de csak nylontáskába.

Ablak/függöny gebeszkedésről könnyen lemondtam (nnna, azért rágódtam pár órát rajta), de, hogy lehetséges: nem jönnek a Húgom gyerekei..., így már nekem is "lesz@rósabb" lett minden. 

Egy fontos lesz, h Labkát hozzák-viszik, és 99,99999999999%-ban bízom abban, hogy "kellemes" Karácsonyunk lesz.

Vannak örömteli érzéseim:

  • nagyjából rendezett a lakber, a személyi elhelyezés
  • van alapanyag az ellátáshoz
  • a Húgom is vesz pólót Labkának - őszintén készül a találkozásunkra!!!
  • Gabinak és Mildikónak testes kis dobozokat készítettem
  • jönnek-mennek a kari üdvözletek
  • tettünk tegnap a fudan ellen
Vannak lefagyasztó érzéseim:
  • a kastély-felújítás miatt zsúfoltság lesz Labkának, de remélem "katonásan" viseli. Május, júniusig...
  • folyamatosan érzékeny, keményedett, kirepedős a talpam hol itt, hol ott - úgyhogy nem fogok én folyamatosan trappolni... ünnepvárás címszó alatt sem. meg a derekam is kancs. Gondolom, a nagy súlytól...
  • Adél tegnap -a megállapodás ellenére is- "becsuknádazajtót?!" mondott az új frizurás Sapival messengerezés közben...
  • rohan az idő, egyre több tervet húzok ki a listából 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése