2018. január 3., szerda

Hosszú január

Képtalálat a következőre: „2018 jan calendar graphic”

Igen nagyon régóta lézengek. Szerencsére hosszú ez a január - mint mindig -, remélem lesz benne életrekapó dinamizmus. 
Jól esik, kell a lakásban járkálás, a szünetek, az egy kicsit ez, egy kicsit az. Nem látványos..., de most erre vagyok képes...

  • NEM mentem könyvtárba, habár kiírtam a könyvek címeit, így NEM próbáltam ki az új helyen a jótékony, hosszú-olvasást
  • NEM varrtam meg a nagyon szükséges párnahuzatokat, viszont eldöntöttem a méreteket, mennyiséget és elővadásztam a fehér vásznakat
  • NEM mentem a bútorboltba, hogy a kinézett heverőket élőben lássam
  • NEM vettem meg a kilincseket
  • NEM mostam le az elmaradt ajtókat és asztalost sem hívtam újfent
  • NEM mentem az OTP-be
VISZONT:

  • portalanítottam
  • dobozokat fésültem át és varrógép alá helyeztem a köv.napok varrnivalóit
  • nem költöttem kajára
  • lelkiségi katekézist hallgattam - tanultam, "helyretettem"
  • sajnos Labkáért aggódom, hamar szétesnék még jobban, ha belegondolnék... Nincs már a tarsolyomban semmi. Lehetetlen, hogy arra kell várni, míg ön vagy közveszélyes lesz... Folyamatosan KÉRLEK ISTENEM!!!... Kb őt láttam bringázni a konyhaablakból.😭😭😭😭😭
  • FB-on "éltem" közösségi életet 😒 (lelkiismereti okok miatt nem feküdtem a tv előtt, de nem is főztem, a tárolóban sem kerestem elő a vatelint...)
  • rövidek a nappalok - pihenős idő
  • annyira üres volt a napom, hogy akár az egészet átaludhattam volna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése