2018. január 7., vasárnap

Kutyaszorító



Ezek a szinonimái: probléma, pác, veszedelem, csáva, slamasztika, kellemetlenség, gond, baj, gáz, galiba, vesződség, gubanc, bökkenő

Habár érezhetném magamat úgy is, mint ez a fa.

Tegnap hazafelé jövet láttam: Labka a pályán focizik gyerekekkel. Aztán többször kinéztem az ablakból. Ezeket nehezen viselem... 😭

Nem unatkozom, de semmi értelmes nem érdekel. 
Kérésre elkészítettem a családfánkat. Nem "fa"-formában, de mindenkit föltüntetve, érthetően, táblázatba. Apai nagyszüleimtől lefelé 4 generációt. Csak plakátszerűen. megköszönték. Közben hívott telon vki. nem vettem föl, végig akartam csinálni.

Nagy adag paradicsomleves kb 3 napra.

NAGYON HIÁNYZIK AZ UNOKÁM...
...és egész biztos, hogy én is hiányzom neki...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése