2019. október 16., szerda

A gödörből föltekinték...



  • Forrásvízért utaztam. Piróka, Oh-Erzsóka, Cursillo-s Piroska
  • A vasárnapi önkormányzati választások után sok felvett híradást, beszélgetést néztem, hallgattam, írást olvastam. Erőt adtak... Remélem ez a rendeződés kezdete! Bízom abban, hogy a helyére kerülnek a dolgok, érvényre jut az igazság. Az árva/özvegy családunk felé segítő kézként jutnak el rég áhított fordulatok. 
  • Szentekké avatott istenhívőkről (5) írt cikket megosztottam a Kcsoportban. Hogy legyen mindenkinek muníciója, amikor fejünkre olvassák az álkeresztények bűneit.
  • Visszajeleztem, megköszöntem, megáldottam az Északi gyaloglás eddigi ajándékait.
  • Gyaloglás közben is "viszem" a Rózsafűzért.
  • Lejárt ÉB összeg még nem, másodszori adatlapkérő levél megérkezett. telefon az ügyintézőnek... Ügyintéznek...
  • Hívás Renátától: Labka 3.emeletre, rehab lesz maaaaaaaaajd, hely is lesz ottttttttttt..., HA. Ha ő is megteszi a dolgát. "Dolgozik rajta."- ezt mondta R-nak. Hajnalban hosszú üzenetet írtam/válaszoltam neki.
L: Nagyon jól esne, elmenni innen, legalább pár napra, aludni, ameddig fel nem ébredek.. Itt is vannak tyúkok, amelyek felrohannak focipàlyàra azokban is lehet gyönyörködni, de pl. a N-kút nagyon hiányzik. 20 évig éltem OTT.
😄😌
É: Én is nagyon szeretném már, ha megnyugtató módon jöhetnél haza látogatóba! Ez az "aludni, ameddig fel nem ébredek"-szólás N-féle síránkozás... Elhagyható! Ha 8-kor lefekszel aludni, akkor lehet, hogy már 5-kor magadtól ébredsz. Az egész délutánod szabad, nem kell éjszakába nyúlóan fönt lenni! Főleg, ha olyan életre "gyúrsz", amiben helye van munkahelyes tevékenységnek. A múlt héten még azt öntötted rám, hogy csak azért szeded az orvosságot, mert adják és nem akarsz injekciót. EMLÉKEZZ vissza a P. utcai gondoskodásra, ahol beláttad, hogy EZ VAN. Jobban is ment az életed/életünk - és azon az úton haladtál/haladtunk, hogy ezzel együtt kell élni... Tudod?! Pál apostol is megbékélt a tövisével amikor farizeusból kereszténnyé lett!!! ---> "...hogy el ne bízzam magam, tövist kaptam testembe, a sátán angyalát, hogy arcul verjen. 8Háromszor kértem emiatt az Urat, hogy távozzék az tőlem; 9de ő azt mondta nekem: »Elég neked az én kegyelmem, mert az erő a gyöngeségben lesz teljessé.« Legszívesebben tehát gyöngeségeimmel dicsekszem, hogy Krisztus ereje lakozzék bennem.10Ezért telik kedvem a Krisztusért való erőtlenségben, bántalmazásban, szükségben, üldöztetésben és szorongattatásban, mert amikor gyönge vagyok, akkor vagyok erős." (2Kor 12,7-10) ....... 2000 év óta ugyan nem tudták még megfejteni (pedig sokan kutatták!), hogy mi volt az a tövis... Hosszú hétvégére nem vagyok képes fogadni... De remélem, hogy kiteljesedsz a JÓban és kölcsönös egymásra figyelésben, szeretetben tudunk mindannyian összejönni családi és baráti találkozókra. Sajnos nagyon megtépázott engem az a hosszú idő, amikor kezeletlenül éltél... Azt írtad a múltkor, hogy "bizarr idegenek" vannak körülötted... Éppen ezt éreztem akkoriban felőled. 😭😭😭 És a legutóbbi találkozáskor rám zúduló átkozódás is napokra megnehezítette a szívemet. ("Pokolra jutsz, mert gonosz vagy..." - meg ilyenek.) Örüljünk, hogy létezik rá gyógymód és bízzunk abban, hogy ez hozzásegít a rendes kerékvágásba zökkenned!!!🙏🙏🙏 Kérlek te is higyjed szakadatlanul, hogy VAN KIÚT - ha te is hozzáteszed a magad részét! 😍☺🤗🌹
***


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése