2019. november 5., kedd

Novemberi sötétek

szerda
Az éjszakai erkélyen megborzongtam a sötétségbe borult kertváros láttán. Ilyen még nem volt: a közvilágítás eltünt... Hiányzott a láthatatlan közösség. Még jó, hogy nyilvánvaló az alattam-fölöttem-mellettem lévő sok lakás. Nem szeretnék már egyáltalán a régi, kertes házunkban lakni.
Megérkeztek az első nyálkás, kevés-napfényes novemberi napok. A végére itt lesznek a reményváró gyertyagyújtások... Szülinap, névnap, advent. Addig is - de tényleg!!!- gatyába kell ráznom a lakást, az elmaradt sokmindent megcsinálni!
Ami nem rajtam múlik, azon pedig nem agyalni!!!
Adél és Sapi kb itt fognak aludni 2 nap múlva. Régóta nem történt ez. El is tespedtem a súlya alatt. Úgyhogy: Munkára fel!!! (Csak ne jönne mindig valami közbe... Pl kaját kéne készítenem, hogy ne zskenyér-falás legyen a vége...)

*************

csütörtök
  • Ma is kettős front volt, de nem döngölt le.
  • Gyalogoltam - korán reggel a lph-pszich-al találkoztam (Ő a kutyával, én a NW-bottal). Eszembe jutott napközben, hogy a Búra-pszich gyerekpszich-t javasolt egy "személyiségfejlődésben megrekedt" kérdezőnek... 
  • bevásároltam - minimal kosár, de így is kell fizetni... 
  • kormányhivatalban jártam Labka ügyében - 2 év "kismunka" után, ha a 3.év minimálbéres, akkor változó minősítés a rokk.ellátásban és dupla pénz (a jelenlegi törvények szerint)
  • Lalust útba ejtettem - tegnapi szekrény témához írtam utólag
  • sült-főtt ételt készítettem - nem dicsekszem vele, mert hip-hop-os

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése