2020. május 2., szombat

Anyáknapja

Tegnap reggel kezdődött nálam: gyomorgörcs, hasmenés, hidegrázás, bugyolka, Apranax, hideg kezemre bőrkesztyű, nyakamra-torkomra sok rétegű, vékony sál, ágynyugalom. Ma folytatódik, de a tegnapelőtt begyúrt linzertésztát most már ki kell sütni, meg kell töltögetni, jönnek a köszöntőim.😎

Tegnap beszéltem Táncosévivel: meglepően kinyílt, nem jutottam szóhoz, annyira mondta.😄 Jó volt, kért, hogy "beszéljünk" máskor is! Kis erőt adott ahhoz, hogy figyeljünk magunkra. Őt körbehemzsegi a pénzkérő család... Vonalat húzott. Igen. Az az ő életük. Csak én is sokszor csapdába esem és a vergődést magamnak okozom...

A kenyérsütést közben kissé eltoltam, nem programoztam az alsó-felső sütésre. Terveztem, hogy adok kóstolót, de a kissé sültebb, kemény héja miatt ez elmarad.

Lányom és unokám közösen mondtak köszöntőt, csokikat és aranyos, barkácsolt tulipánokat, kakaóscsigát hoztak. Szélvédett helyre mentünk, de így is hideg lett a keze Sapinak, úgyhogy hamar elköszöntek.

Labka üzenetben köszöntött - ugyanazzal a verssel, amit Adélék mondtak. Teljesen pontosan írta..., de délután már az "apai örökséggel" jött, meg az agykontrollos fikázással, meg a garzonos agymenéssel...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése