2020. június 27., szombat

Nyári ünnepek előtt

A karantén utáni első normális és végre szerencsés bevásárló zarándoklataim megtörténtek.
A balul végződőkről inkább nem írok sokat, eléggé lehangoltak... Eső, bénázás, ciki, kudarcok sorozata, lefáradás...

Kétnapos vendégségbe vagyok hivatalos. Juhééé! 
Ma van az év első legmelegebb napja, 32 fok. A szobámban 23 fok.
Ma próbáltam ki először az idei nyaram "menő" ruháit - nagyon bevált a melltartó, a felső, a nydíjas kedvezménnyel beszerzett bermuda, a majdnem elfelejtett sportcipő.😅💝💗 
Ma éreztem újra, hogy a hónapok óta meggebbedt izmaim, izületeim elfogadhatóan működnek (néha már ujjongtam is!!!) Már nagyon aggasztott, hogy talán "beállt" valami végérvényes öregség...
Ma gördülékenyen kirándultam, utaztam, ügyintéztem. Volt örömöm a városban gyönyörködni, volt időm hálát adni a vilire várás közben. Ettem útmenti ónabónát, fincsi lett az összedobott lecsós ebéd.
Rozskenyerek sülnek.

Sajnos láttam hajléktalant... Nagyon sajnálom.😭Először a megfelezett padon alva, összekucorodva aludt. Visszautamon már tántorgott, majd nyilvánosan pisilt. Egy forgalmas tér felé fordulva. Tavaly pedig a közeli családsegítőbe is bejutott. (Éppen az unokám is tanuja volt, hogy segítettünk neki...)
Sajnos Labkának még mindig nem világlott fel az elérhető cél. De Zsolti mondta neki, hogy készített magának bundáskenyeret. Nem feszegetem..., talán megérintik ezek a dolgok... Viszek is majd Zsoltinak is valami kis kincset.💓

Csak a mai állomásaimat gondolom végig:

  • piac: nylontáskák, L-farmerbermuda, súgással - mtartók, Marcsi😩 Ö:5600ft
  • cukidiszkont: 4X0,5kg csoki (75%), 50db fedeles svéd tálka (750ml) Ö: 6000ft
  • fogfehér 1300ft
  • forrásvíz
Mégiscsak az előzőről is:
  • L-telo: megszünt a szám (999ft)
  • OBI: rosszul választott fénycső visszacsere
  • posta: 3 csekk
  • áruház: parfüm, háda...nuku, kínai...nuku (ide többet TÉNYLEG nem megyek!)
  • centrum: utolsó csüt lévén: 10%-os nyd-kedv - 2 pamut bermuda (3600ft)
  • tel-os szaküzlet: akku, töltő - nem előnyös. Labka tel= kuka.
  • rongyász...nuku
  • rövidá: tűbefűző (hála, h nem felejtettem el), kalapgumik (de mostmár TÉNYLEG kéne nekem is maszkot varrni!!!)
  • piac: 3kg paradicsom - 250ft/kg


Ajándékok körvonalazódnak (csomagolás-ötletek!!!):
  • Sapi: úszótanfolyam + MIGNON (de most már TÉNYLEG!!! mindőnknek)
  • Adél: úszótanfolyam-kísérés😍😎
  • Lalus, apja, papa: bor, Unikum, pezsgő
  • házassági évforduló: pezsgő (hááát, nem valami nagy durranás..., de örülni fogunk egymásnak, az 1000!!! 💖)
  • Jumama: csoki - kreatív csomagolásban
Magamra figyelve:
  • útipoggyász körültekintéssel!!! (napi készülődés!)
  • fodrász?
  • cipő: sport! kényelmi! 
  • gebbedés ellen délutáni gyaloglás?....
Muskátlikról gondos előkészület.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése