2020. június 2., kedd

Üresség továbbra is - olvasásra érdemtelen

Nagyon korán ébredtem 04:00 körül. Megnéztem az átaludt beszélgetőműsorom 2 kedvencét. Kis időre földobott.
Vásároltam: sok kaukázusi kefírt (édességet is kreáltam belőle), Labkának keverős kávékat, májkrémeket; kelkáp (főzelék), vöröskáp (salátának).
Elmentem busszal forrásvízért. Előtte bioboltban böngésztem. Zabliszt 550ft/kg, nem vettem.
Itthon reggeli, ebédfőzés, kis kszekrény lemosás.
Színházjegyek árát visszaigényeltem. Járvány miatt elmaradnak az előadások...
Fölfaltam az utolsó zacsi édességet is. NEM HOZOK HAZA TÖBBÉ!!! Utazás előtt vásárolok.
.............
Elmúlt napokban angyalka lett a második unokám. Kb 2 hónapos embrió... 😟 Adélnak kórházi beavatkozás is lesz.😓
.........................

Még előbbi napokban haláleset a vejem családjában. 
Megrázó életút, szörnyű vég.
........................

Labka "szökésen" töri a fejét. X szerez neki munkát meg lakhatást...
Felhördül mindig a lakóotthon hallatán. Pedig ha onnan kiútja lehet, akkor csakis ez az első lépés (és talán a végleges) - most így látom. Ha "szökős", akkor nincs esély önállósodni. NINCS PSZICHOLÓGUS...
Nagyon szar már, hogy nem mehetnek utcára, boltba. A büfében pár nap alatt odavan a zspénze. A csomagküldemény is 2 napig tartott. Máris megfájdult a fejem.
Ha ősszel is elrendelik ezt a fölfújt vírus-karantént...?!?!? Az kibírhatatlan lesz neki. És megértem.
Jobb lett volna meg sem születnem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Az utóbbi napokban nagyon kiborulós... Annyira sajnálom... Semmi jó nem jut eszembe a segítségére.
.........................
Most 17:34.
Este azt várom, hogy reggel legyen.
Reggel azt várom, hogy este legyen.
Ismerős gondolat a depressziósok elmondásaiból...
Holnap a reggeli gyalogláson bővebb leírást kérek Milditől. Segítette-e a gyógyszer?
..........................








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése