2020. augusztus 3., hétfő

Még nyár van

Öt napot töltött nálam az unokám. 😍
Adél tőlem ment dolgozni és délután érkezett. Így jól telt.
Kicsit éreztem, sajnálkoztam, hogy az év nagy részében csak látogatóba jönnek.
Üde sziget volt minden! csak fogy belőlem a dinamika...😩 ez annyira hihetetlen...
Milyen szebb is lehetett VOLNA, ha ketten járunk még ezen az úton, HA mindkét gyerekünknek beteljesülnek a kecsegtető pályák, a párválasztások, az az átlagos 2-2 unoka, időben... 
Nnna, hááát ez a vonat elment... Hogyan is lehettem lelkesen boldog a sz@r gyerekkorom után?!? Annnnnnnnyira biztosra vettem, hogy IGEN, kárpótol az élet... És már -te jó ÉG!?!- megint huszon év óta sz@r ez az egész. 

............
A gyüli "pásztora" körüli ribillió foglalkoztat bennünket (Labkával) egy pár napja... Most ő is vastagon megéli, hogy tehetetlenül vergődik...

.............
Nézegettem a fideszes vezetők nyári képeit. Szinte mind a Balatonnál van...
Elmondhatatlan búsulás kerített a hatalmába.

Az villózott bennem, hogy milyen sok, élményteli strandolásunk volt a gyerekeinkkel a békeidőben, amig fel nem nőttek. A kis strandunkon. Mennyire boldogok voltunk!?!

Bevágódott az agyamba, hogy az Otthonhoz közeli strandra "elviszem" Labkát. Elkeserítő, hogy nincs hozzá segítségem és neki sem lesz "énutánam".😭
De hiszen mindent is lehetne ordítva siratni...

Összegyűjtöttem az infókat a buszos ide-oda-visszautazással, nyitvatartással, térképes böngészéssel. És ültem fölötte..., hogy: ezt én még meg tudom csinálni?

És aztán. Egyszercsak. Később, ő is megtehetné mindezt, akár bringával. Ha a lakóotthonra érett lenne. Ha... Ha... Ha...
Ma beszélgettünk, miután a r.hadt PUK1-el sikerült helyretelefonálni, beindítani a tabletjét. Húúú, órákig tartott a nyilvános fülkés egyeztetés. Szünetekkel. 

Csupa ödémás volt a szeme. Túlgyógyszerezik. Ma nem volt dolgozni. Így lesznek munkaképtelenek.😭😭😭😭😭
Néznem kell, ahogy lepusztul.
Vagy nem?

Jézus! bízom benned!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Még jó, hogy van most itthon egy kis borom. Ezt nem lehet másként kibírni...

............
Ezek viszont továbbra is szívják a rehabilitációktól, a pszichiáterektől, a pszichológusoktól elzsebelt javakat. 

ISTENEM! "Mért hagytál el engem?"





























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése