2020. december 8., kedd

Fennakadásaim, bénulásaim mára

 A mai napra csak kicsiket terveztem, de még azokba is belebénultam...

  • Penny/Spár-vásárlás - még csak-csak leküzdöttem. A nagy 25%-os baromkodásokban azért lett sikerélményem: tejszínhab spray + csokis Macikávé meglepinek. (Igaz, h csütörtöktől amúgy is akciós lesz a hab...) Borsó -végre akciósan! De csüt.-től még akciósabb. 😣 nnna, de kis illúzió, hogy jó vásárt csináltam...
  • vettem szigetelő-szalagot (olcsóbb, mint a ragtapasz), meg széles celluxot (mindjárt itt az újabb csomag készítésének ideje). Meg vettem neki 0,5 l-es füles műa. poharat - olyan most divatos "latte"-s, haboskávés formájút. 
  • Havi-bérlet... Lehet, h nem használom ki, ablakon kidobott pénz.
  • Talpbetétért elutaztam - kb ez jól sikerült...
  • A hámlasztózoknira is fogcsikorgatva kiadtam pénzt, aztán találtam rá az internetes véleményekre - sz@r az egész. Mihelyt begyógyul a hasadás, majd megtapasztalom én is.
  • Tegnap levelet írtam: 

Tisztelt Intézetvezető! 
A ... Otthon NEM POZITÍV covid-tesztes lakói -az izolációs részleg kialakítása miatt összezsúfoltan- zárt ajtók mögé kényszerültek.
Kérem, szíveskedjen tájékoztatni arról, hogy mely új rendelet alapján jött létre ez a döntés.
Az alábbi linken található szabály szerint:
"Az intézmény kertjében, udvarán történő tartózkodás nem jelenti az intézmény elhagyását. Ezért a kertben, udvaron történő tartózkodás korlátozása nem indokolt."
forrás: TASZ

Mint közeli hozzátartozó bízom abban, hogy az alábbi helyzet nem történhet meg:
Szél Bernadett

Még egészséges embernek is nagy nehézség elviselni a családi kapcsolat hiányát, mint azt a következő cikk is nyomatékosítja:
MÉRCE/ Blaskó Zsófia

Amennyiben skype-os, wifi-s kapcsolattartásra lehetőség nyílik, arról is kérem tájékoztatását.
Válaszát várva jó egészséget, eredményes munkát kívánok: XYZ

A VÁLASZ: nem tudom idemásolni, de a lényeg: egyeztetve van a járványügyi hatósággal...

  • Ma telefonon próbálkoztam: A szoc. ügyint-nél 2X csak kicsengett. A mentálhigiénés másodjára vette föl, az osztályos nővérhez irányított, mert most nem a helyén van... Az oszt.nőv "gyógyszerel"... - rövidre is zártam, elnézést kérve a zavarásért és letettem... A főnővér tájékoztatott: heti 1X lista alapján viszi a büfés a megrendelt cuccot, valamint minden nap szervezetten mennek kis csoportokban a levegőre. Labka mit sem tud erről..., alszik egész nap... Ja és mondtam a főnővnek, hogy nehezen tudok vele beszélni, kába... és ödémás a szeme. "Ezt honnan tudja?" "Messengeren szoktunk beszélni, látom..."       Nnna, mindezzel lehet, hogy adtam a szarnak egy pofont..., többet ártottam, mint használtam. KÖZÉPKOR LETT ITT!!! NINCS CIVILIZÁCIÓ...
  • Adélék holnap v holnapután jönnek látogatóba.
  • Szembeszomszasszony 1db tojásért jött... megint, romlott volt a fasírtbavalója... Az ajtóban beszélgettünk. Elég megviseltnek látszott. Sztem ő is -meg én is- csavarodunk...
  • Várom a klumpámat, elhozza a szept.-i mhelyről Ági.
  • Húgomat fel kéne hívni, letelt 2 hét, kedd van.
  • És letelt a mai nap is...
  • Labkával is szeretnék beszélni... szépen, értelmesen..., de már előre mélyen lehangol a gondolat is. Nem tudom vele megértetni a jelenleg egyetlen megoldási lehetőségét...😭 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése