2021. május 25., kedd

Lefárasztó



Három tötymörgős nap után nyakamba vettem a várost. (A reggeli tötymörgés után.) 

A vércukorszint-mérő volt a főszereplő... Tavaly márciusban vettem, fölbuzdulva azon, hogy figyelemmel kísérem az eü-állapotomat... - nem akarok cukorbeteg lenni! A rendszeres méregetés eredményei annyira megnyugtattak, hogy kezdtem hanyagolni. Aztán elővettem, de elemet kellett bele venni. (Spar. A fenébe! csak ennyit bír?!) Megint pár napig méregettem, új 50db-os csíkot vettem hozzá és a harmadik nekibuzdulás után megint nem kapcsolt be a készülék... ÓRÁSNÁL cseréltettem az elemet 400 helyett 1500-t fizetve érte. Próba után megint működött. Nnna, újra szünet, s az ismételt leporolás után megint SEMMI!!! A jótállás pedig szép csendesen lejárt. gyógyszertárban a forgalmazóhoz irányítottak, a forgalmazó pedig kétnaponta fogadja a hívásokat: legközelebb holnap. Ha sokba kerül a javítás, akkor jegelem egy darabig ezt a szarakodást. 7500 ft elúszott, osztannyi...!!! Nem veszek újat. 

(Utóirat: postáztam, 1 hónap múlva érkezett teljesen ingyen egy cserekészülék)

ÚJ FEJLEMÉNY 3 nap múlva: 

- 6 év a garancia - ez a jótállási tájékoztatóban, az első sorban olvasható...

- kb csak úgy működik az új elem, ha EGYSZER SEM vesszük ki -akármire is-, csak lemerülés esetén!!!!!!!!!!!!!! (ilyen működési elvről még egy kütyünél sem olvastam... Szóval mégiscsak a mérő a szar...!!!)

Apró jók:

  • tömlős sajt + kiflik (nem túl diétás, de jót bámészkodtam közben)
  • vettem csupaműszál bermudát (térdnadrágot), talán tudok hozzá applikálni (vagy szerezni) fürdőruha felsőt (tunikát)
  • várom az új melltartókat... A feketét feláldozom strandra, ha van tartása...
  • várom a klímások időpont egyeztetését... (Ahhh, de sokba kerül majd...! 😭kb 250ezer ft 😭
  • tegnap elővettem a varrnivaló anyagokat
  • tegnap a "könyvelésem" csak a porszívó árával mutatott kevesebbet (pedig volt más is..., hajaj!)

Apró sz@rságok:
  • turkiban 2 könnyű kis semmiség 260ft😬 (bevásárló szütyü + gumis párnahuzat) Pünkösd utáni kedd hétfői árakkal. (Úgy kell nekem! Miért törtetek?! Fürdőruha-féléért)
  • mosogatni kell egy nagy halmot, meg valami főkaja-félét összehozni, hogy ne a farkasétvágy kapjon be
  • azért nem vonz a varrás, mert nincs jó szabásrajzom. Utóbb 3 bajlódós cuccot kellett likvidálnom. A slafrangos, bő tógákban még nagyobb vagyok.😭


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése