2021. május 4., kedd

Legalább elkezdtem...

 

Ilyen feeling-gel indultam...😅

  • Muskátlik elajándékozva. Kb 20 tő.
  • Telekom- nem volt sorállás. Mindent megértettem. 2ezerrel lehet csak olcsóbb... +35ezer kedvezmény bármilyen gépre. Alszok rá párat.
  • Outletbe betértem. Szerencsére nem költöttem, de 1,5 órám eltelt...😓
  • További hosszú tekerés után: KLÍMA-bolt. Majdnem hanyattvágódtam az árakon. 200 helyett 250ezerbe kerülne... Ez a ketyere nem tud fűteni. Hála istennek, ez nálam nem szempont. Mérlegelek... Pedig tudom, anélkül nyomorgós a nyár. 90%, hogy kell!
  • Bevásárlóközpont: KIK - nos, most jót kutászoltam, de a végére besokalltam. L-nak 4 atléta. Magamnak farmerszerű kardigánszerű. Közben próbák, izzadás, rossz kosárral lavírozás. Itthon jöttem rá a karöltő "szűkségére", meg az árban való tévedésemra. Akúúúúú...!!! Nnna, mindegy, már régóta hiányzott.
  • bevásárlóközpont: EURONICS...😱😨 A bót arra kell, hogy az elfogadható árú cuccot megbeszéljük, megrendeljük... majd szólnak, ha megjött.
  • Pihenőkkel hazatekerés. Játszótéren kis bámészda.
  • Spar.
  • Muskátlis Marikával kis dumcsi.
  • Zsuzsa szomszéddal kis telefon. Hívja az ablaktakarító ajánlatomat. + zűr van a pajzsmirigyével és az összes eü-i ellátással. Alig van hangja.
  • Kaja (még elnevezésre vár): hba-főtt burg pirított hagymára + oregano, ..., joghurt, mustár, cs.p.paprika halmokban, pirított kenyér
  • Labka kunyorog. NEM TUDOK MÁR MIT MONDANI NEKI. Nem merem hazahívni...😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése