2021. augusztus 8., vasárnap

Gyors-segély


 

Labka írta péntek este, hogy 2db 5 forintosa van a szerdai zsp-osztásig...

Nescafe-t vett 1850-ért, mert az övét ellopták. Másként nem tud életrekelni reggelente. A kijárási és látogatási tilalom alatti (szerintem) duplázódott pszich-szerek óta állandóan püffedt a szeme, alig lát ki... és alig látni, hogy a szemhéjak között lenne valami...😭 Átkozott világ..., szenvedés az élet.

Adélnak megírtam, azt válaszolta, hogy alszik rá... (mert igaz, h mostmár ő is akarja látogatni havonta, a jövő hét végén lenne az "esedékes", de a váratlan fordulat meglephette)

Én pedig szombaton készülődni kezdtem a csomagösszeállítással. Nem jött semmi döntő üzenet és én vasárnap (ma) délelőtt elutaztam Labkához.

Nemtom, h leírom-e még az ezzel kapcsolatos érzéseimet...

S E N K I T  N E M  É R D E K E L.

Múlt héten itt "nyaralt" Sapi, Adél innen járt dolgozni és utána ideérkezett.

Édes falat az unokám💝😍!, sokat túráztunk, derültünk, de persze vitáztunk is és én NAGYON elfáradtam péntekre.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése