2017. december 4., hétfő

Imbuszkulcs


Bármerre nézek, mindenütt "csinálnivaló" van.
Megint nem találok imbuszkulcsot. Az etetőszék mellső "asztalkája" már nem kell. (Két nap múlva igen, a gyheverők csavaros zacsijában...?!)
PEDIG: adtak a székhez is, vásároltam már készletet is (tudom jó helyen van, mert pakolászás közben békésen nyugtáztam, hogy ez itt rendben, emlékezni fogok rá... 😠), Labkának is van a tárolóban 55 réteg cucc alatt valahol. Amit találok, az nagy, az ülőgarnitúrához való.

SZERSZÁMOS LÁDÁT FOGOK KINEVEZNI, KREÁLNI
ÉS A RUHÁSSZEKRÉNYEMBEN TÁROLOM!!!

Ezen kívüli tervem volt tengernyi, de most már nem is tudom...
  • tolóajtó sínjei (tologatom a rögzítését😠) Nnna. Egy teljes délután elég volt belőle. Nem jók a csavarok, amit vettem: rövidek, alumínium, vékony. A csillag-fejű és a hagyományos miatt cserélgetnem kellett a kicsavaró fejet... Ami végre jól sikerült, az pedig útban volt az ajtónak, pedig uoda tettem, ahol a régi volt. Szerencsére a kicsavarás is működött... Új lyukat az erős műanyag sín miatt nem sikerült. Pedig kis fúrószárral kezdtem és vastaggal folytattam... volna. A levált bútorszéleket nem vasaltam, nem renováltam..., áldja meg az Ég! Majd egyszer lehet, h ragasztópisztollyal kijavítgatom.
  • étkezőasztal összeszerelés (dec 6. kész. kissé nyegde, pedig esküdni mertem volna szerelés közben, hogy 5* lesz, ugyanis géppel húztam meg a csavarjait. (Nem mindet.)
  • könyvespolc áthozása új helyre (kismillió tárolóval....) dec 6 -> ezer variával, de megvan.
  • játéktartó polc konstruálása -> kész, de elég natúr 😏😅
  • közben éhes lettem, ettem, mosogatni kellene, 
  • vízvezetékszerelőt hívni
  • ajtólevágó asztalost hívni
  • fennmaradt festékes ajtókat takarítani
  • viszont beszéltem két használt fotel ügyében -időpazarlás
  • és böngésztem a felújításaikkal kapcsolatban - időpazarlás, kezd végem lenni, úgyhogy egyelőre a kötelezőre fókuszálok.
  • szerintem "terelek" elborzasztóan...
Alkotni vágyom már és rendezetten lenni!!! Úgyhogy hajrá mama!!! még a gálya-munkához!!!

mert tegnap a könyvjelzők közül teljesen töröltem a "HOBBI"-mappámat. 😭
(Figyelmetlenség volt és nem találtam sehol...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése