2017. december 24., vasárnap

Szenteste (ez a 100. bejegyzés)


  • délelőtt készítettem ételt (hal, rántott szelet, krpüré), vittem még savanyúságot, szaloncukrot, zoknit, alsót, Parány Petit... 13 körül értem a betegeimhez..., Tomi visszafordult velem (úton volt éppen) (nagyon sovány!), de nem cipekedett helyettem...
  • hét közben is vittem nekik t.káposztát tejföllel, kolbászt, keksztekercset, mézet (meg V-nak is, de figyelmetlenül válogatva)
  • a ház előtti kis beszélgetés után megérkezett Labka, rövid üdvözlés, pár mondat után ezt mondta: "Az jutott eszembe, hogy te és V is senkik vagytok."😥😧😭
  • Sürgős, sietős volt..., mert vesz gázkályhát, de 14 óráig van nyitva a bolt. (Kempingbringával...?!) Szenteste napján.
  • Szemrehányások következtek a fázás miatt. Tomi csitította.
  • Otthagytam őket.
  • Tomi beért a megállóban. (Mondtam neki, hogy Isten számára korona vagyok a teremtésben... Mire ő: nem kell mindent fölvenni...), majd folytatta a megkezdett útját. A NAGY útkereszteződésben megállt, arra lettem figyelmes, hogy teljes felszívott tüdőből engedi ki: "Térjetek meg emberek, mert elközelgett Isten országa!" stb stb stb kb fél percen keresztül 😲😱😭)
  • új szponzora lehet..., melegben. sósmogyorós zacsit láttam nála.
  • nászasszonyommal beszélgettem tel-on (neki sem könnyű)
  • hitoktató Léna hívott pár üdv-szóra
  • vejem apja egy buszmegállóban üldegelt..., kis butykosból iszogált
  • mindjárt csilingelnek az angyalok és ragyogó napsütés van, 14 fok...
  • Holnap jönnek a Húgomék is. Kaja 90%-ban kész, délig -remélem- puccba tudom vágni a rendezvény kezdetét... (És igazán nem veszek többé soha marhahúst!!!)
  • megrettenek, ha ajtókopogáshoz hasonló hangokat hallok... De jó ez a sokadik emelet és az 1 bejárati ajtó!!!
  • remélem Adéléknál senki nem fog holnap tüsszenteni és arra hivatkozva otthon maradni
Hálát adok neked Istenem
az otthonom nyugalmáért,
a tisztaságért,
a lehetőségekért, amik kibontakozni látszanak,
hogy erősítesz abban:
az adott helyzetből hozzam ki a legjobbat,
hogy vannak sorstársaim, akikkel
őszintén beszélgethetünk, s 
hordozzuk egymás terheit.
*********************
Kérlek add, hogy
segíthessek,
egyensúlyt tudjak tartani,
Téged közvetítselek!
*********************



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése