2021. március 8., hétfő

Egy 24 órám

16:13

Ahhh, végre "magamba szállhatok"!😕😊

Szűk öt óra hosszát aludtam. Nincs minden elgereblyézve, sőt régi parcellák mélyszántása is elkezdődött... Kronológiai sorrend mellőzésével, talán fontossági sorrendben:

  • banános dobozok ismételt gyűjtésének startja KÖLTÖZÉSHEZ... (ma 4 db)
  • sokadik email megírása "Védőoltás után" c. - Látogatási és kijárási tilalom...?! (koronavírus.cecília.fenetudjamostpontosan.hu, TASZ, pszich.otth.részlegvezető.hu)
  • D-vitamin, szódabikarbóna
  • új félfogsor😁 - szuperjobb, mint a régi! ft kiadás nem annyira...
  • kolbász helyett szalámivég
  • szalad a lakás a kipakolt, kinemvasalt, megszáradt, szabásra előkészített holmik miatt, konyhai éhségroham nyomán
  • de voltunk gyalogolni reggel!💪 +2X4km bringa a FOGért
  • sok órám az újbóli lakásátrendezés rügyeztetésével telt (ihletődés)
  • tegnap gyönyörű cirmos-narancs gerberát kaptam Sapitól 💖(utólag megint megszakadt érte a szívem - és/vagy új életre kelt!!!!)
  • megint voltam a folyónál - visszatér az a tizenévvel ezelőtti érzés, amikor tapostam a vizet a parttól 30 méterre a szikrázó nyárban... és éreztem, hogy NEM VAGYOK EGYEDÜL!!!😇
  • most jó 🌷






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése