2021. március 19., péntek

Sándor, József, Benedek

 ...zsákban hoznak meleget!

Egy szűk hét telt el hármasban. Adél tőlem indult dolgozni és ideért vissza. 

05:40-15:40/nap. Bővített órák a betegágynál; minden járművön ingyenes utazás... Kis összezörrenéseink a rivaldafényű lakás, a kiadós csuszatolás, vízfogyasztás miatt voltak. Meg halványan tudattam csak, hogy az iskolaérettséghez lehetne még fejleszteni. A húsz óvónő-váltás nem kedvezett a kibontakozásban... "Majd az iskolában!"😮😦

Sapival minden jó volt!😍 Édes pofa, drága Csillag! Néha morogtunk egymásra (kitartó feladatvégzés..., pontosság..., kötelesség... Én kezdtem, ő visszavágott.)

Réges-régóta nem voltunk kettesben, most szoktuk egymást "vissza".😜😝

  • Labkának mindeközben csomag ÚJ futárral
  • kis satírozás
  • kis ceruzás feladatmegoldás
  • sok huszáros és Kossuth Lajos verbunk/nóta nézés/hallgatás/éneklés
  • óvónő instrukciója lefotózva, elküldve
  • locsolóvers az illusztrációmmal - még gyakorolni kell
  • sok bringázás, közlekedés
  • gyerektelen játszótér gyér mozgással - szuper jt sok gyerekkel, sok mozgással, elröppenő 4 óra hosszával
  • étvágy hol így, hol úgy (Sapinak)
  • rajzfilm-sorozat 3óra/nap... (R-D-E) "Állati küldetés"
  • erkély - kedves helyünk
  • új étkezési hely - príma kilátással
  • egy hét a másik mamánál délutánig, aztán egy hét ismét nálam💓💝
  • Adél még saját megfigyelése alatt. Mérlegel. Kivel kevésbé sz@r együtt lakni...
Való igaz, hogy én meg lusta, disznó, sz@ralak vagyok a rendezett lakást illetően... A SÚLYOM hátráltat... Érthetetlen, hogy miért nem tudom gatyába rázni magamat. 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 A kesergés NEM segít!!!!!!!!!! Tenni, tenni kell!!!

*************************
Ma is faltam. Minden tegnapi maradékot. Így legalább nem birizgál, hogy ehetném. Siralmas. Hogy bírnám ki, ha együtt laknánk?! Azt a sok szénhidrátot csak nézném és az invitálásnak ellent tudnék állni?

Nemtom, hogy attól-e vagy az erős hidegfronttól: az ájuláskerülgető érzés miatt lefeküdtem, aludtam és ébredés után is lézengtem.
Vagy a délelőtti bringázás miatt? Felért egy kardió-edzéssel... Posta, piac, forrásvíz. Hazafelé + 12kg cucc.

Labka messengerétől is bújdokolok... Inkább nem kapcsoltam FB-t. Beszélgetünk a semmiről. Vagy összevitatkozunk. Most nehezemre esik, de megvárom a vacsoraidejét. Már nem kerülgethetem...😓 Rossz érzés, hogy így érzem.
Kicsit megbeszélgettem magammal, hogy lazítok a "földi" köteléken... Edződnie kell a saját sorsához, mert eljön az idő, amikor nem leszek. Szoknia, tudnia kell, hogy akkor is ÖRÖKKÖN ÖRÖKKÉ..., amikor nem halljuk egymás hangját és nem látjuk egymást... De a maga stratégiáját ki kell alakítania...

*******************
ELMARADT szöszmörgések:
  • pizsama-nadrágok
  • edény fedők dobozba rendezése
  • legalább az alsó szekrénybelsők átmosása a konyhában!!!
*******************
SÜRGETŐ szöszmörgések:
  • sarokheverők szétcsavarozása
  • kisszobai klíma + bejárati ajtó + bringa-szervíz észben tartása (MINDEN ZÁRVA?!) 
  • rezsi-dokumentálás (Úristen! Amig itt írogatok, addig csinálhatnám is.)
  • karnisok beszerzése (lehetőleg 2 függönyös...)










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése