2021. március 4., csütörtök

Szigorítás - 3.Covid-hullám

Három nap múlva egy hónapra bezáratják az óvodákat. Van még több ez+az, de engem talán ez érint leginkább. Remélem lesz pár bringás, városnézős, okosodós, közös napunk!!! Juhééé! Szerintem így nem kockázatos, hisz nem járunk közösségbe. Anyja már védett, apja pedig..., nos ő a leggyengébb láncszem...

Össze kell vakarnom magamat, gatyába rázni a körülményeket..., hátha megkapom Sapit.💓💖💝💗 Bezzeg a szomszédban!!! Akkora a gyerekes járás-kelés, mintha itt laknának.

A tennivalókat nem is listázom... Pötyögés helyett azokat kéne fogyasztanom, hogy mielőbb a végére érjek.



Most du fél négy. Szerintem befejezem a mai napot, egy "kis" tv-zéssel zárom... "Nyilall" a fejembe a fájdalom. Korai volt a homlokpánt nélküliség?! A fülem is bozsékol. Felgyűlt egy halom néznivaló műsor, követett youtube-felvétel.

Nem sok kipipált dologgal büszkélkedhetek e héten... Már csütörtök van.

  • ma hajnalban 2 boltban beszereztem az esetleges desszertek hozzávalóit IS (nem csak egyféléhez) (jaj, csak föl ne faljam időnap előtt!!!) (már sokszor eszembe jutott)
  • tegnap elment a napom az óvodabuszos kisfiúval történt halálos baleseten agyalással... Húgomat is szegényt fölzaklattam...
  • Normális kaját főztem és sajnos nagy adagokat ettem: bableves (Kanadai bab...!) meg palacsinta.
  • C-D vitamin pótlások, elfelejtett Aspirin újra
  • mérőműszerek sajnos viszont kimaradtak
  • gyaloglás becsülettel
  • bringa fogtechnikushoz 3X !!! (hétfő, kedd, csütörtök)(8-8 km/nap)
  • időztem kicsit a folyóparton
  • tanulmányoztam a kerékpár és csendes utakat, csilingeltek a fejemben az ötletek - képzeletben velem volt az Unokám! 💃😰💕
  • e-mail-ek 2 helyre - kijárási és látogatási tilalom utáni érdeklődéssel
  • kis lefagyás Labka ismételt fellángolása miatt (többször beszéltünk, de összeszólalkoztunk. Nem tudom belátni, h ilyen értetlen lett...)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése