2021. április 16., péntek

Lakásfelújítás '17-04.rész

Már 3,5 éve történt és lassan haladok a dokumentálással...😅 

Azonnal kell a gondolataimat is hozzáírni, mert pl a régebbiekhez nem sikerül a jelen gondolataimat odafűzni... 😕 (Pedig annyit próbálkoztam már!!!)

Vagy csak egyszerűen egy linkről is megnézhető... (most jutott eszembe...) (viszont ott nem stimmel a dátum) ->

Lakásfelújítás '17-04.rész


E Kisszoba + Erkélyes + Nagyszoba KÉTréteg padlószőnyegét kb 1,5 méteres szélességben vágták föl (HÁLA!, hogy vállalták!), felgurigatták és sittes zsákokba rakták. Mindösszesen asszem 16 zsák telt meg.





A "gardrób-közlekedő" is dugig...
Az ajtó az Erkélyes szobába vezet.




Tábori életmódom helyszíne


Kisszobából nézve

Két kisszoba közös ajtajából nézve a Kisszoba

Két kisszoba közös ajtajából nézve az Erkélyes szoba

Az erkélyajtóból nézve (kicsit fényesebbre is törölhettem volna...!!!)


Féltem, hogy nem lesz vegyes-vágott savanyúságom, de pár szakmunkástalan napon ez is sikerült.



Megkezdődött a nagyszoba, a közlekedő és a gardrób-folyosó kiürítése...





A szép, festett-padlózott szobák kezdtek telni a lakás "másik felével"...


A hűtő-fagyasztó régóta zabálta az áramot...

A kedves, erős, drapp, műszálas, óriási anyagon "szánkóztattam" a súlyos cuccokat. 
Itt "hozom" a konyhába az öreg hűtőt.



A hűtő hátulja...

Ezer hajtást hoztak ekkor a szobanövények. 
Nekik tetszett a fölfordulás?





A trabális asszonyság a nagy fején is szállította a dobozokat.

Erősen bíztam abban, hogy MINDEN A HELYÉRE kerül!

Ablak a világra... Az internet működése csak ezután kezdett akadozni..., de nem hagytam szünetelni!
😅

A szekrénysoromból ezermillió holmit kellett dobozolni...😓 

A szekrény tetején lévő dobozokból is imitt-amott selejteztem csak...😓

...és telt a kisszoba...



A gyerekheverőre felelőtlenül lendültem az ablakbecsukáshoz... és kiszakadt a matractartó fa.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése