2022. január 7., péntek

2022. év megkezdődött "immár"

 





Unokám első hete az iskolában betegsége nélkül telt el.
Labka továbbra is derűs. Jól jött neki az a plussz 10-15 ezer ft... Vagy motiválódott a célhoz..., délután is kijárt dolgozni. Békés, elröppenős az a két óra - ezt mondta.
Fogászatában nem intézkedett a gondnok (pedig megállapodtunk 1-1,5 hónapja!)..., a mai nappal elkezdtem én kapcsolatba lépni a fogorvossal.
Farsangra készülnek..., előadó akar lenni, de túl nagygondolatú dalok jutottak eszébe. Tegnap azt is keresgettem én is, meg a hideg/melegvíz-mérős bonyodalmakat is kezdtem gubancolni... A mai nappal lezárom ebbéli becsavarodásomat, remélem nagyobbak nem jönnek, mert NEM TUDOK megbírkózni velük...
Ezt a dalt javasoltam:


Megörült neki. Előtte az énekes fickót "átböngésztem" tetőtől talpig.😌 És el is képedtem azon, hogy "azóta" 40 év telt el... A GYES utáni első kimozdulásunk -a Tiszti Klubba- felelevenedett...😥 Az énekest sem kímélte az idő... Sok előadásban megnéztem, táncosokat is találtam, az egyszerű magyar szöveget is elküldtem, meg egy idestimmelő klippet is...-> 
 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése