2022. január 24., hétfő

4. hét

 Hétfő:

  • Érv-gy.: Ma a 2. reggel, hogy normálisan ébredt Labka... Azt gyanítom, hogy a tegnapelőtti haláleset (63é ffi) óta nem kapta a Haloperidolt...
  • Rémálom: mhelyen nagy tömegben kellett kifizetnem 700ezer ft-os ház-bevakolás összeget... Süsüke volt a közelemben Szilvi bőrében. Két egyéb elintéznivaló után már nem találtam az előkészített összeget..., meg Süsükét sem. A mester pedig tartotta a markát. Kétségbeesésem az egekig nőtt..., erre ébredtem.
  • Tegnap este -amint az 5 órás Gabalma taliról haza értek-, kibukott belőlem, h mindenkivel jó az élet, szép az élet..., csak velem nem beszél senki... Volt egy kis ingerült párbeszéd. Nemtom ma lesz-e bővebben... Mindenesetre az én panaszom (ha kimondhatom, ha nem):
  1. fojtogat, szorongóvá tesz a modoros, finomkodó, kisujjeltartó stílus
  2. Sapi is átveszi a lesajnálást; leráz, mint kutya a vizet
  3. nemtom hogyan mondjam finoman, hogy Adél kisajátítja, magához bilincseli a kisfiát... Sok fonákságot von ez maga után. Most és később is.
  4. Mi az, ami taszító bennem, amitől óvakodni kell...? (nehogy valami kis nyomot is hagyjak az egyetlen unokámban...)
  5. Rezsi-megbeszélés is lesz, még akkor is kedvező, ha csak a víz és áram használatának kb-i árát adja. Egyelőre. (én álljam a ktsgeket, miközben a vejem selyemfiúskodik...?!)
  6. Tudom, h Labkának nagyon nagy részt osztok a nyugdíjamból...
  • Megvolt egy kis beszélgetés. Érkezésük után bejöttek a szobámba és ... jó volt. Nem hosszan, de lényegesen. Együtt is vacsoráztunk, de ezt -hízódisznóként mondom- nem kéne kajálással összekötnöm... 
Kedd: 
  • Mára nem volt rémálmom... gyanítottam eddig is, hogy a zaklatottság hozta elő...

Szerda:
  • egész délelőtt a zsebpénz összegének megváltoztatásán "dolgoztam". Üzenetváltások Labkával -alkudozás, variációk; agyalás magamban: ha én ehetek akármit, akkor vele "okításképp" ugyan mit sz@roskodnék...?!; telbeszélg a munkaterápiás Erzsikével; email-váltás a szociügyintézővel. Közben a fogpótlások ingyenességéről fölröppent hír után, a gondnok joga és kötelességéről stb stb böngésztem.
  • kaja persze rendesen...
  • fodrászat-előjegyzés
  • barátnőm köszöntése, eszme-csere
  • este Sapi nadrágpróbája SOK rágó beleragadásával
  • előkészítés -> hagymás dhúsok fagyasztóba (3X33dkg)
Csütörtök:
  • tegnap alig ittam folyadékot. De ma meg könyvtárba megyek bringával. De tényleg! a kihozottakból 4-et többnyire, 3-at alig olvastam. Kicsit túlértékelték a Moly-on ezeket. Nnna, mindegy, jöhet a következő transzport!😰
  • Miután bejelentkeztem a fodrászhoz..., most lefixálom magamban, hogy 2 helyett 3 havonta fogok járni! Meglepően lassan nőtt a hajam! vagyis mégis... torzomborz vagyok...
Péntek:

Youtube-keresgélés közben jött elém egy dal, ami a gyerekkori búcsúk hangulatát árasztotta: 
EZ 
és Labkával megosztva AZONNAL BEUGROTT NEKI EZ  
Én meg most sírnék, zokognék a tehetetlenségtől... Miért kell neki elvesznie...?!?! 
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Szombat:
  • Adél oltóponton, Unokám az apjánál
  • Aldiban nem volt már paradHering, de kaptam egy kupont, hogy azzal a köv.napokban ill. az akció után is vásárolhatok az akciós áron
  • fölhoztam a postaláda tartalmát. Tátva maradt a szám: nov-dec elszámolószla +6-8ezer ft-tal több, mint az átlagos szokott lenni...! Még nemtom hogyan számoljak se kicsi, se nagy rezsit Adéléknak...
  • Sok órán át molyoltam azon, h hogyan jelenítsem meg Labkának a vásárolt ruhákat cipőket... (szerkesztettem, dátumoztam, előkeresgéltem... stb stb) Mások viszik/kapják meg a ruharaktárból...😮😥😟😩 Venni kell elemeket, hogy továbbra is használjam a gépet
  • Du 15:20 - minnyá megyek fodrászhoz
  • lett elem a mérlegbe. ismét rekordott döntöttem...😭
Vasárnap:
  • 2 órát "szabadidőztünk" a szabadban Sapival😅💝💖💗 bringával. (Megváltozott forgalmi rend megfigyelése, magyarázat, gyakorlat; játszótér; folyópart - kis napozással; forrásvíz -a szél tombolt; )
  • Az erkélyről látom: ködszerű POR telepedett a távolabbi vidékre, fákat döntött ki a közeli erdőben.😮
  • Isteni erdei gyümlevest főzött Adél!
  • Délutánra már csak olvasás, tv és ágy a tervem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése