2022. január 10., hétfő

Indokolatlan...

 


...vagy sem..., de éjjel sem aludtam és most is szorongok. Labka fogpótlásának ügyében megyek megbeszélt időpontra a fogorvos városi rendelőjébe...

A gondozó/nővér azt mondta, h a gondnoknak kell nyilatkozatot tennie a kifizetésről. A gondnokkal kb 2 hónapja beszéltem és biztosítottam a költség megtérítéséről. Mégis elmulasztotta a nyilatkozatot megírni/aláírni. A tervemről tájékoztattam, de nem írt választ. Így a kezembe vettem az ügyet. A gondozó/nővért nem zavarom ezzel..., mindig lekezelő, kiégett...

Gyalog megyek. Pénzt is viszek, de nem adnám oda még, remélem elég lesz az írásbeli nyilatkozatom. Borzasztóan izgulok. A sok "ügy" kb. tönkretette a stressztűrő képességemet. Kikerülhetnénk a fogorvost és csak a fogtechnikusomhoz mehetnénk... 40 ezererért megcsinálná..., így meg 80 ezerbe fog kerülni...

Még szárítok a hajamon, meg egy pár vonással följavítom a szememet, aztán: GO!

Uram, Istenem! Légy velem!

************************

Másnap, szerda:

Velem volt. 😌😍

Hosszan, gyalogzarándoklattal, imával mentem.

Hazafelé már bringával... Rettentő hideg szél fújt.

A fogorvos kedves, érdeklődő, rugalmas módon fogadott (40-45 ezerért én is lennék ilyen) és mindent rendbe tettünk. Az itthoni utalással (85ezer) volt kis gond, szemebeszomiasszony kisegített a kalamajkából, de 

  • ma OTP-be megyek... kell egy privát, EGYÉNI TeleKód..., hogy egyéb internetes fizetéseket is tudjak művelni, ha kell! (Nemtom magam előbányászni/megalkotni...) Hamarosan minden rezsis cuccot is csoportos beszedési szlra teszek...!!!
  • Tablet-töltőt is kell vásárolnom Labkának, ellopták az övét.
  • A tervezett kókusz-kockát is meg kéne sütni 
  • esetleg a mákos-almás (szilvásat) is, mert
  • ma Sapi védőoltást kap
  • és holnap, holnapután itthon marad velem.
  • Viszont szombatra látogatást terveztünk (rohannak a napok!)
Még délre is -1  fokos az előrejelzés. Brrrrrr és jaj..., álmos is lettem... 😕😩😴, pedig most 09:31 van. Igaz, h az éjszakám darabosan telt..., kb 5X fölébredtem percekre a hét óra hossza alatt.

Nnna, elindultam nagy herce-hurcával és az OTP-ben észleltem, hogy a pénzes-kártyás bugyellárisomat itthon hagytam... Amint kitettem belőle a 80ezer kp-t, nem raktam vissza a hátizsákomba. A 80ezer elpakolására koncentráltam... tartoztam az ördögnek: délelőtt itt kb 30dkg akciós szaloncukorral élvezkedtem... 
Az úton 4-5 helyen volt pár méteres ráfagyás..., de nem estem el. Mire hazaértem szakadt a víz a mtartó alatt, a hátamom. Megfagyott az alkarom a rövidujjúkban és hülyét kaptam a le-fölugrálástól, valamint a maszk-homlokpánt-szemüveg-külső gyapjúsál ki-be lazításától/szorításától. WC... Minnyá indulok vissza... 11:34.
Pedig hej, de sokszor végiggondoltam már, hogy minden csak hiábavalóság. Elmúlik. Legnagyobb jószándéka ellenére is lyukra futhat az ember...

********************
Csüt ,pént, szo,vasárnap
  • 2 nap Sapival itthon (védőoltás után elővigyázatosságból)
  • 2 adag süti a szobatársaknak is
  • előkészített küldemény rendbe tétele, végső csomagolás
  • vejem nem akarta a nátháját átadni..., így a szombat módosult: Adél vitte unokámat fodrászhoz, szülinapi ünnepre. Utána én és A együtt a pszich.intézetbe, engem haza, tovább Sapiért
  • szombat d.u.-ra elég is volt a hétből, de sz@r éjszakám lett
  • barátnőmmel dumcsi: alvásproblémák nála is, elaludt a kádban
  • vasárnap telefon Húgommal: mennek síelni Fr.o.-ba, + 2 srácot visznek..., egyik az imádott büdöslábú vállalt fiuk, + a pénzes-zsák unokatesóék. A húgom hívott, de a második mondata az volt, h csak 20 perc..., vendégeket várnak. Az alkoholista mély-nagytorkú barátnőjééket. Ezek fejbekólintottak. jobb lett volna nem tudni ezekről.
  • Labkáék kicsit később értek vissza a templomból. Egy Ibolya nővér biztosította őket, h az ebédjüket elteszik... Elfelejtette... Egy sz@rosszájú rozi gondozó gúnyosan ordítozott velük, hogy fohászkodjanak ebédért... Nem is kapták meg a levesüket...😭😭😭😭😭😭 Aljas, görény világ!!!!!!!!!
Itt a vége, fussunk el véle!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése