2018. február 8., csütörtök

Bevásárló körút

Ma "leutaztam" a havi bérletem árát. ☺
10-15 óráig tartott boltjárással együtt. ☺

  • 3200 ft Műv.Ház-vásár: pénztárca, 00papírtartó, fszobai hármas fogas, rózsás tálca, szárítókötél 
  • 1300 ft O-téri Turi: paplanhuzat - díszpárnáknak
  • 800 ft Gyógyszertár: 250gr aszkorbinsav - C-vitamin 250 napra (L)
  • 530 ft Háda: 3db gyerekfelső (piros hosszúujjú, szürke cipz kapucnis - Boston Tigers, szürke cipz kapucnis 7 évesnek) 700 ft/kg
  • 1300 ft Sgt-i Turi: nagy kötény, bisztrófüggöny v dohasztal terítő, gy. hosszúujjú piros póló, gy.hosszúujjú fekete pamutgarbó, szürke jégalsó tappancsokkal, fekete pizsalsó nagyobb 
  • 4000 ft Húsbolt: 0,8kg sköröm pörinek, 4kg kacsaháj töpörtőnek-zsírnak.
kb 11.130 ft

Sajnos nem jól saccoltam, hogy rakott tészta vár a fagyóban..., így 15 órakor a napi első kajálásomra hagymás tojásrántottát ettem csípős őrölt paprikával, tejföllel, majorannával, teával. 

Amikor szg-tanfolyamra jártam, a háztartási havi kiadásokat táblázatba tudtam írni és sokféle grafikonon, diagramon tudtam megjeleníteni... (Excell nélkül.) Vhol megvan a tanulós spirálfüzetem..., talán még lesz időm azt is átnézni és azzal szórakozni. 😃
Addig is KIPRÓBÁLOM EZT

AllInOneDocs
(Nnna, ez nem megy... 😒)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése