2018. február 15., csütörtök

Küldemények

Istenem!
Köszönöm a hozzám küldött ismerőseimet,
akik által erőt adsz
és
emlékezteted csüggedt fejemet, hogy
NEM VAGYOK EGYEDÜL!!!
**********************


Mai Ige fényképe.


  • Hné Marika (GYÍK)
  • Rózsa (GYÍK)
  • Labka - lakás, Penny, utazás
Vittem, adtam kb 5500:
  • 550, keksz (1 kg)
  • 600, kzsír (7 dl)
  • 400, cukorka
  • 800, kolbász (0,5 kg)
  • 850, aszkorbinsav (C-vitamin 25 dkg)
  • 200, lilahagyma
  • 700, sajtos bar.párizsi
  • 400, penny-kenyér 2 kg
  • 300, orsi májkrém
  • 400, dárdás szárnyaskrém
  • 300, utazás
Most azért kaptam egy nem túl fényes telefont... Vissza kell menni a tüdőszűrő állomásra a tegnapi felvétel kapcsán...😭😭😭😭😭
Évek óta visszatérően jön ez a visszahívás..., mert gyerekkorom óta eléggé köhögős vagyok, nyomokat hagytak... Ráadásul régóta dohányzom...

Inkább váratlanul szeretnék a végére érni, nem betegeskedve, kezelések tömkelegével, fájdalmasan. 

Istenem, kérlek add nekem
a könnyű halál kegyelmét!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése