2018. február 9., péntek

Ugye? ugye?



Körülnézek és a homlokomra csapok... De leginkább térdre rogyok...
Mennyi drága időt elsipítoztam a lakásban, hogy ezt sem tudom tenni meg azt sem tudom tenni!!! Tologattam magam előtt az elintéznivalókat, a megcsinálni-valókat...

Tudtam!, hogy Krisztus számít rám és én is számítok rá!💓💗💖
Mégsem tettem a dolgaimat.
Most újratervezés következik abból, AMI VAN.
Tegnap írtam magamnak két mondatot szem elé. Mintegy ösztönzőnek, emlékeztetőnek. Az villant át rajtam ugyanis, Isten szakadatlanul készíti számunkra a jót, de mi készen állunk arra, hogy elfogadjuk?! (S nem pont a halállal kapcsolatosan.) Ez erősödött bennem és motivált. Felírtam, hogy ne kószáljon el a gondolat:
"Odaadott készülettel!
***
Startvonalhoz állva!"

Ma délben telefon érkezett, munkába hívnak 4,5 hónapra. Nyár után pedig lehet, hogy folytatásra...
Három nap múlva bemutatkozó találkozás, hat nap múlva munka.

Pár héttel ezelőtt már beszéltem a vezetővel, de végül a pályakezdő mellett döntött. Most visszakozott a fiatal, s előkerültem. Azóta is sokat tettem-vettem a gondolataimban ezt a témát, s nagyobb súlyban van bennem az a szándék, hogy még egy kicsit újra ott legyek...

Mellette szól:

  • "Csak" 4,5 hónap
  • "szolgálhatok", míg az Unokám szokja a közösséget
  • nekem mesés jövedelem, amit pár éve el sem hittem volna...
  • sok ismerősöm bírja a gyűrődést, csak menne nekem is!!!
Ami hátránya lehet:
  • fizikai eltöttyedtségem miatt nem tudom véghez vinni (gyúrni fogok rá: a mai köri-pöri 2/3-át máris lefagyasztottam 😂, a sok zöldségfélével könnyítem magam, talán gimnasztikázni is fogok!!!, a menetrend megvan hozzá:EZ meg EZ )
  • megszűnik a napi csavargási lehetőség (amit eddig sem használtam ki 😅)
  • Adél nem számíthat rám, ha Sapi beteg lesz... (viszont amit eddig is ukászba adott -hogy norm körülmények között MIATTAM nem fog hiányozni az oviból!-, az most teljesülhet) De továbbra is találkozhatunk hétvégén... Lehet, hogy ez megváltoztatja a nézőpontjukat is (Kb a vejem a főkolompos. Vagy nem. Nem tudom.) Tavasz végén kezdik a lakásátalakítást is... Hááát, fölborul egy kicsit a kényelem... (Pedig eddig sem fért be szinte semmi rendkívüli...)
Bántó mulasztások és rendezésre helyezésük az agyamban:
  • Leginkább a használaton kívüli ajtó beüzemelésének elmulasztása.😟(mert mesteri időpont-egyeztetéssel, óriási porral jár- lefűrészeltetni a fölösleget)
  • Tűzhely vásárlása
  • heverők pótlásainak felszerelése
  • ebédlőasztal csavarjainak stabilizálása
  • vasalódeszka készíttetése
  • retró dohányzóasztal beszerzése
  • apró-cseprő fontos sz@rságoknak praktikus helykeresés, elhelyezés (rengeteg kis bonbonos és cipős doboz van!!! - leltárba írás után könnyen előszedhető)
  • banános dobozok bevonása (ezt tudom, ha beindulok, akkor megy, mint a pinty),  ezekbe a kincseim tematizált újra rendezése.
  • tárolóból is a hasznos, használhatók felhozása - annyira nem bánt, mert arra hideg is van most

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése