2018. február 6., kedd

Meg ennyi...



Semmi, de SEMMI hasznosat, szépítőt nem tettem a "felújított" lakásban dec. eleje óta. Ez két hónap...

Egyes egyedül a barátnőmmel van 3-4 naponta messengeres jó beszélgetésem.

Az Unokámmal 2-3 hetente vagyok 1-1 napot. Adélnak nem férek a napirendjébe 15-20 perc telefonra naponta. Majd, ha beteg lesz Sapi... Akkor összetartozunk...

Nekem nem üdvös találkozni, beszélgetni korombeli nőkkel...😐
Telis-telerakhatom a naptáramat velük, meg is hallgatom őket, beszélek én is, de üresség... Még ha sorstársak is. Mindenki sorstárs. Abba csúnyul bele öregségére az ember, hogy annyi sz@rság van...

A boltokat is hiába járom. Persze ezer mindent kell fölkutatni, majd egyszercsak megvenni. Majd. Tegnap bereszkettem az egyikben, ki kellett jönnöm. "Kimozdulás" miatt elmentem a további betervezett üzletbe is. Vártam a buszokat, néztem az utasokat, az utcákat. Levegőn voltam. Alig vártam, hogy haza érjek.


  • agyalok. sokat agyalok
  • eszek. sokat eszek
  • beszélgettem, de nem dobott föl (Újbalatoniné, Húgom, Szomszéd, Györgyike, holnap Rózsa)
  • Istennek legyen hála! (lelkiségi katekézis)(nélküle borzalom lenne!!!)
  • figyelem a választási híreket (bepótolom az évek alatt elzárt információhoz jutást)
  • Húgomék más világban (síelés, tetoválás, sátán-koncert, buli)
  • FB (kóros 😒😓😕😭😱😴)
  • Kis testápolás
  • torna-sorozatba bepillantás (mikor keeeezdeeeem?!?!?!?!!!!!!!!!!!!!)
  • varrás még mindig nuku
  • asztalvásár szervezés: 0
Pici jók:
  • aszkorbin-sav Labkának is
  • pár FB üzenetváltás
  • mindig határozottan érzem, hogy: de holnap tényleg!!!
Lehet, hogy egy kis sütkérezés ÚJ tűzhellyel jót tenne.

A családi kudarc mindent visz...................😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Megtehetném és kell is!!! itthoni, átitatott nap:
EZ KELL!!!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése