2018. augusztus 9., csütörtök

AMIGÓ

Drága fiam talált erre a dalra egy különös álma után...
💗

A  DAL

QUÉDATE SEÑOR CONMIGO. Canción para la Comunión.
Juan Morales Montero Nuevotrigo

Canción para la comunión= dal az áldozáshoz/gyülekezetnek, tehát egy templomi együtt énekléshez kb



Refr.:
MARADJ URAM VELEM
MARADJ AZ ÉN SZÍVEMBEN
MARADJ, HISZ A BARÁTOD VAGYOK
MARADJ URAM BENNEM

1.Segíts nekem utazni
A szeretet útjain
Segíts nekem továbbmenni
Ebben a harcban az életért

2.Taníts meg jobb/á lenni
Minden reggel újjászületni
Mutasd meg nekem a te fájdalmad
Hadd legyen az enyém is

3.Jelöld ki az akaratod
Tedd meg velem azt amit akarsz
Mert te vagy a szabadságom
Akarom adni az életem érted/neked

4.Bocsásd meg nekem ha visszafelé haladok
Vagy ha el akarlak hagyni
Tudom, hogy annál sokkal jobban szeretsz
Mint azt el tudnám képzelni”

Refr.:
QUÉDATE SENOR CONMIGO
QUÉDATA EN MI CORAZÓN
QUÉDATE QUESOY TU AMIGO
QUÉDATE SENOR EN MI.

1.Ayúdame a caminar
por los caminos del amor
ayúdame a continuar
en esta lucha por vivir.

2. Ensename a ser mejor
cada manana renacer
enséname que tu dolor
el mio también ha de ser.

3.Indicame tu voluntad
haz lo que quieras Tú mi libertad
Porque eres Tú mi libertad
quiero dar mi vida porti

4.Perdóname si vuelvo atrás
o si te quiero abandonar
sé que me amas mucho más
de lo que puedo imaginar.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése