2018. augusztus 9., csütörtök

Pszichózis-osztály 1.hét


  • KEDD: kis unokámhoz utazva hajnalban láttam Orsit. Elesetten, megtörten állt egy parkoló melletti járdán... nem tudtam visszamenni hozzá... (Kora délelőtt a város legprofibb játszóterének "tornyában" aludt egy ffi 3 katonai zsákkal... Felébredése, lemászása után leült egy padra, háttal a térnek, s míg ott voltunk, addig fölváltva rángatózott vízszintesen ill. függőlegesen a feje. Beteg. Ezek borzalmak már nekem...)  15 órakor szóltak a klinikáról. Este elmentem Orsihoz. (Tel Telkával - Ksztm.)
  • SZERDA: Óriási hőség van régóta. Sokat aludtam napközben. 17-kor mentem látogatásra. 10 perc után eljöttem. Itthon - szokásomon kívül - a postaládát megnéztem. Két levél - rendőrségi... (Tel Barátnőmmel)
  • CSÜTÖRTÖK: Unokámat hozta a vejem. Gyámügyessel holnapi találkozó. Játszótéren Rózsa. Ebéd után nem aludt a kis Sapi... Labka folyton hív: nagy szüksége van a szeretetre..., meg éhes. A halat vki etesse! Szóljak Tominak. (Szóltam.) Húgom és férje bejelentkezett holnapra. (Gondolom azért hozták előrébb, hogy az ipari dagasztót elhozzák. Így viszont nem találkozhatnak Adélékkal. Labka már régóta nincs a szívükben/fejükben...) Orsi nem volt otthon (polókért, nadrágokért mentem), viszont a pszich-oszt. vez. orvossal találkoztam - ment haza, arra lakik, pár szót váltottunk, annyira örültem neki!!! Évekkel ezelőtt próbáltam pénzt adni neki, mert emberségesen megbeszéltük az akkori helyzetet (akkor még a rehabon dolgozott), nagyon egyértelműen visszautasította és a továbbiakban is ehhez kellett tartanom magamat!💗   
  • PÉNTEK: jaj, nem tudom leírni, olyan sok minden volt vasárnap estig...

Mennyi szép, nyári élménnyel gazdagodó családi és baráti fotókat látok...
És a másik táborból mennyi szomorú, nehéz helyzetet ismerek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése