2021. február 1., hétfő

Holnap Medve-nap febr.2. ha-ha-ha

Továbbra sem tudok régebbi bejegyzésbe hozzáírni...

A "Hála"-listát akartam bővíteni. Ha a keresővel megtalálom a posztot, rákattintva már csak olvasni tudom, tovább szerkeszteni, bővíteni nem lehet. Biztos vagyok abban, hogy egy informatikusnak ez semmiség lenne. Na, nekem meg lehetetlen.

Újabban halványul bennem, hogy továbbadni akarjak, hogy tapasztalatokat, velem történt eseményeket osszak meg szóban, üzenetben... Itt, írásban meg végképp értelmetlen. Hacsak nem az ad megkönnyebbülést a zaklatott helyzeteimben. Ezt a posztot MAJD folytatnám..., de nemtom, hogy technikailag tudom-e folytatni. Most mindenesetre itt lezárom.

És igen. Kis szünet után tudnám folytatni. (De ez csak próba volt.😰😎💝💗)

SIKERÜLT RÁTALÁLNOM a megoldásra!!! -> A poszt megjelenítése előtt "piszkozattá" kell változtatnom a jobb fölső lehetőségek közül az írást.

Ahhh, mégsem megy minden esetben................😓

Mihelyt a "Blog megtekintésére" kattintok, kívülálló leszek és SEMMIT nem tudok módosítani. Kiléptetett a rendszer. Régebben állandóan "belépett" voltam, amikor a google fiókomban rendezkedtem. Teljesen elvette az írogatós kedvemet. Csak az utolsó 5-6 írásomban tudok ténykedni, de akkor is úgy, MINTHA  új bejegyzést akarnék írni vagy pedig legörgetek félórát az adott poszthhoz. Nah, de hát lenne is más hasznosabb/fontosabb dolgom, mint itt pötyögtetni.

És most aztán igazán lett egy utólagos beírási lehetőség (2023. szept.10-én):

MINTHA hozzászólást akarnék írni, rákattintok az íróeszközre és megjelenik az általam írt poszt úgy, hogy tudok hozzá írni. Juhéééééééééééé! (Amikor már itt nem blogozok. ) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése