2021. február 9., kedd

Hóvirág

********

Kis reménykék bújtak elő... Két nap utánra -20 C fokot jósol a meteorológia. Egyáltalán nem bánom!

Adél folytatja a német nyelvtanulást. Az utolsó napot tölti a covid-munkahelyen, folytatódik az eredeti munkakör. A második védőoltást is megkapta. Istennek legyen hála! A vejemnél ismét előjöttek a sarok-fájások. Minden fizetésen felüli juttatások megszűnnek neki, mivel az önkormányzattól súlyos bevételeket vontak meg. Befordulás ezerrel...

Labka haját azzal a feltétellel vágta le a fodrász, hogy a szakállat is...! Nagyon jól néz ki! Az első védőoltás után kezdenek "fölszabadulni"! Istennek legyen hála! Újra kijárnak a munkahelyre. Úgy éreztem, hogy a rehabilitációs munkakörön elgondolkodott... Találkoztak a pszichiáterrel..., gyógyszercsökkentés történik. 💒🍎💝💓😇💗💕💖 Új (leselejtezett) kanapékat kaptak az aulába, mostmár nem a földön/radiátoron/teherhordó kiskocsin vááárakoznak. Lettek új (leselejtezett) fotelek a szobájukban. Az új (leselejtezett) télikabát tetszik neki, meleg, jól áll. A csökkentett zsebpénz bevezetése is elkezdődhet. Talán motiváltabb is lesz a rendszeres munkára... (Minden f.sz-f.szra nem fog kimaradni...)

Több könyvet kiolvastam. NAGYON örülök, hogy a régóta látott KÖNYVEK weboldalt véletlenül böngészni is kezdtem és megismertem!!! Regisztráltam és naponta visszatérek. 💓😃💗

A talpi bőrkeményedések megint kényszerszünetre szorítottak, de holnaptól újra indulunk. A súlycsökkenést csakis a normális kajabeviteltől várhatom... 

💖Drága, Jó Istenem, 

segíts, hogy csak az ehhez szükségeseket egyem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!💖

A hobbihoz sorolt varráshoz egyáltalán nem vagyok hű... Hogy ezt (is) mennyire nem értem, utálom magamban!!! Lenne miből, mikor, mit varrni és mégsem tettem... Nnna, most megyek is és hozzálátok annak a több tonna cuccnak!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése