2021. február 20., szombat

Veszélyes üzem a konyha is


 

Négykor ébredtem. Kicsit böngésztem, kicsit portalanítottam, bolt után a többit, mosást tettem gépbe. Akciós kocsonyahúst vettem... (tudom, h magas kalóriájú, de rámköszönt a disznóhús-hiányos állapot), mandarint (holnap jön Sapi és Adél), sajnos dohányárukat, rozskenyeret.

"Földobtam" a tűzhelyre a többnapra szánt káp.levest és körömpörit. Megpihentem a híreknél, majd 20-30 perc múlva a konyhához közeledve beazonosíthatatlan szagot éreztem... Ismeretlen illatú füstölő...?! A kedves nyeles edény alatt nem zártam el a tüzet..., csak MEGKÖZELÍTŐLEG csavartam a 0-ig..., így nem volt meleg a tea, hanem már a kakukkfű pörkölődött... A pörkölt pedig intenzíven bugyogott. Pedig az ő sikerének titka a lassú, hosszú ideig főzés.

Kb 3 napja csak ezt-azt eszek, de biztos, hogy túlmentem minden határon... (Pirítós, májkrém, szalámi, trappista sajt, datolya, dió, alma) Ma reggelire hagymás omlett lett. 

............

Erikarolina fia "szerencsére" hajléktalanszállón vészelte át a telet. Előzöleg összeszabálytalankodott 500ezer ft-ot, azt majd a börtönben kell ledolgoznia... Mennyi munkanapjába fog az kerülni ott?!😲😓

...........................

Tomi gyakran homályos. A fejnélküli ütögetéses porszívózással feltörte a járólapot..., újra mestert kellett hívni a javíttatáshoz. Nem kis költségért. A kiadások nehezen viselhetők, a bevételt is nehezen lehet beosztani, s a könnyű, 4órás munkát nem vállalják a betegek. Az apával beszélgettem kicsit. Nagyon kikészíti őt a két eltartottja. Már arra is gondolt, hogy itt hagyja őket, ezt nem lehet kibírni...

.................




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése