2021. február 17., szerda

Julianna, Zsuzsanna


 

Az 1998-as tavasz e két női névnap körül mindig felelevenedik... OPNI, OITI... Már 23 éve... És az árnyékában élünk azóta...😭

Ma szerda van. Az elmúlt napokban csendesen csordogált az életem. Kis bosszúságokkal, kis örömökkel, kis ijedelmekkel, hálatelt szívvel.

  • északi-sarki széllel, hidegben átfáztam, pirossapka-kéksállal megúsztam
  • a drasztikus frontátvonulások miatt napközbeni alvásokra kényszerültem
  • Hamvazószerdával igazán kezdhetném KOMOLYAN a böjtölést!!!
  • jó volt pár messengeres beszélgetés
  • Egy napom ráment a sütik készítésére. Makulátlan konyhában kezdtem és gályarabos fáradtsággal hagytam magam mögött a sok mosatlant...
  • Labka csomagját sikeres buszozással átadtam a futárnak. (A datolyák kimaradtak sajnos.)
  • Még ma elkezdem azt az újfent, nemtomhogyálltelő rumlit rendbe tenni.
  • PORTÖRLÉSt újra nedves tisztítással végzem!!! A kínai tollseprő régi helyre visszafokozása! 

Ma péntek van.

  • tegnap bringával: posta, papírbolt, húsáruház, Penny (gyógyszertár Aspirinért... kimaradt) Mindenütt kis történetek, de kézzel szívesebben írnám, ha leírnám. Szép, napos, tavaszias idő volt.
  • ma hideg lett nekem nagyon. Gyaloglás után kaja, ejtőzés és munkatologatás startolása...
  • ha én jönnék magamhoz látogatóba...! Igen lehangoló véleményt tudnék gondolni a belépés után azonnal...
Édes Istenem!
Kérlek adj kellő motivációt, akaratot,
szorgos mozgékonyságot 
a környezetemben teendő, fenntartó
REND
alkotásához, gyakorlásához!
Téged szeretnélek szolgálni,
hozzád hálás lenni mindenért!!!
Tetteimben kinyilvánítani a viszontszeretetet!
Disznó, aljas, gyenge vagyok az érdemi mozdulásokban...
Ez nem mehet így tovább!
És íme megkezdődött a déli pihenőre ácsingózásom...
Kávét nem ihatok már többet...
Bízom benned!
💗












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése