2021. február 9., kedd

VARRÁS 2021.




Rengeteg az elképzelés, amiből mára már rengeteg le is olvadt...

A minimális elképzelést valahogyan szeretném megvalósítani..., habár évek óta passzív vagyok. Rejtély, hogy mit hoz a jövő... Listát kezdek..., aztán meglátjuk, hogy csak az első háromból áll-e a fölsorolás...

Nemtom, hogy mikortól kezdődik, hogy nem tudok visszatérően írni e bejegyzésbe... :/ 😡

(Utóirat 07.27-én: Még mindig nem sikerül könnyen visszatérni, hozzáírni a régi írásokhoz. Csak így: legörgetés és "piszkozattá" tétel. És, ha lesz 5897 írás...?! Hiába tudom a keresőszót és megtalálom az írást..., nem jelenik meg a "szerkesztés"... vagy valami... :( )

febr.9.

  • sötétkék széldzseki-mellény bélésének fölszegése (kézzel)
  • kék-zöld flokon, spagettipántos, kánikula-fölső befejezése
  • A-szobaajtó függöny tervének megvalósítása (üveg helyett jó lenne vmi "fás" ötlet...)
márc.4.
  • "Weekend"-fölső hosszabbítása kockás gézzel. (Ez több nap szabás, agyalás, stb 20-30 perces rákényszerítés és berágás eredménye...) Szédítő tempó - mondhatom...
márc.21.
  • 1db pizsama/itthoni nadrág (nagyon gyorsan készen lett: nem kellett cikk-cakkozni, valamint a szabás is krumplis-zsákszerűen egyszerű...)
márc.22.
  • 1db (második) pizsama/itthoni nadrág (kicsit túltoltam a nagyságot, de nagyon kényelmes és ráfért az első pamut paplanhuzatra) Nagyszerű, hogy nem kellett tisztázni, viszont térdtől lefelé toldással lett meg a hossza. A JERSEY-tűről jó lett volna hamarabb tudni..., a régi pólós-varrásokkal nem bosszankodtam volna annyit...
  • 3db kispárna. SOHA TÖBBÉ DARABOLT SZIVACSOT!!! Húúú, nagyon vártam a végét... Vajon van-e praktikus módja a töltésnek?! Amint befejeztem, még az üdítős flakon hengerét is a szemétbe raktam! (Azt használtam "tölcsérként".) Sötétedéskor az erkélyről ráztam ki az elektromosan feltöltődött szivacsmorzsákat terítőből, szőnyegből. Igen nagyon hálás lettem, amint nem láttam többé magam körül mindenfelé őket. Most már csak azon szurkolok, hogy a "ciha" sokáig bírja. 
xmárc.23.
  • 2 lepedő hosszanti oldalainak beszegése
  • drapp, nyári, kínai felsőbe "csuklyás-koptató" szabás-varrása. Nekem tetszik! 😅 nem kellett szétszabdalnom, így rajzoltam róla szabásmintát😅 és az idénre még nyertem egy blúzt... Bár kibírná!!!💝
  • sötét, aprómintás, alul szürke csipkés blúz javítása szintén csuklyás-helyen... Ez nem valami briliáns, de rejtett hiba..., nem kell kidobnom!!!💝
  • 1db fekete bu.alsó javítása kézzel varrva 😖
márc.24.
  • 2db régi törülköző beszegése ("hátha jó lesz valamire...")
  • 2db szűköcske póló oldalhasítása, nyakkivágása, paszpolozása (petrolzöld, sötétkék) - "itthoni" lett... csak...😓
  • erkélyes szoba függönyei...
július 27.
  • 3 X 4 kispárnahuzat a nagynehezen, múltkoriban elkészített párnákhoz (lehet, hogy nem is lehet alvásra megkedvelni/használni a párnákat...)
2023. december 18.
  • RENÉ BERG:SZABÁSMINTÁK 
  • file:///C:/Users/Felhaszn%C3%A1l%C3%B3/Downloads/Ren%C3%A9%20Bergh%20-%20Egy%C3%A9ni%20szab%C3%A1smint%C3%A1k%20k%C3%A9sz%C3%ADt%C3%A9se%201-40.pdf
  • xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése