2017. október 13., péntek

Apró-cseprő

Legolcsóbb - 2000 ft - 1 db-t vettem kompletten

OBI - nem tekergek fényességes üzletekben.
Listával indultam, aztán redukáltam.😄
Nagyon kellett, nehogy a villszer fölső világítások nélkül hagyjon. Vagy olyat tegyen föl, mint a rémes-hangú új csengőnk, vagy a bordás külsejű fürdőszobai búra. (Csíkos arc: fény és árnyékcsíkos...)
Végül nem nagy eresztéssel jöttem el, de okosabban. Pengék az ablakra csapódott festék leszedéséhez+ komplett és részekben is kapható lámpafüggeszték. Meg a villszer is adhat vezetéket, foglalatot..., hiszen úgy mondta az árat, h minden anyag benne van. A régiekből ezt-azt felhasználunk + betértem a 
KIKA-ba. 
Éppen akciósok voltak a ledes égők (4db) és rizspapír lámpát is találtam. Sajnos egy lehetetlen méret, lehet, h kis pitty-putty kinézetű lesz... (Persze átmenetileg.) De miattuk legalább fúrathatok spirálkampót a mennyezetbe és nem a vezetékekhez lesz applikálva a lámpa, bármilyen lógathatót akarunk is a későbbiekben.
3330 - OBI
    3600 - KIKA  

Talán jól jártam, mert tali egy volt mtárssal -> másik bútorasztalost ajánlott. Előző lemondva, az új: 2500 ft/ ajtó. Három ajtónál ez 4,5 ezer ft visszanyerés.
....................
Két új banános doboz.😅
Tegnap 2 cs sborsó a Spar-ból-> viszont ma a Pennyben féláron...😕.
..........................
Korán ébredtem/keltem, most ebéd után kávézzak vagy ledőljek?! 😒Nagyon jó volt már komplett kaját ennem. Reggelire, ebédre, de vacsira is ez lesz 😋: sárgaborsó főzelék + csirkepöri. Nyammm.
.........................
Átcuccoláshoz föl kell szívnom magamat, de egy jókora adag savanyításra váró zöldség is vár a hűtőben rám...
..............................
Este lett.
Csalamádé 80%-ban kész. Kevés átcuccolás..., illetve a konyhába egy kevés... Két mosás szárad. Savanyúsággal szigorúan LE KELL ÁLLNOM!!! Ipari mennyiséget gyártottam.
...........
Sapi nem gyógyult meg a másik mamánál. Mostmár köhög is. Nagyon lennék vele, nálam, rendezett körülmények között!!!
Sok meghívóm van katolikus közösségi alkalmakra. Mennék, de addig sem halad az özön rendeznivaló... A szekrénysor ide-odahurcolás aggaszt leginkább. Adél a lelkemre kötötte, hogy szóljak, amikor vihetjük. Ripittyára szedhető, kb elbírjuk, de hogy a fenébe vagyunk mi ilyen férfiatlanul?! Kikerekedett szemekkel látom, hogy mennyire király, ha vannak egy-egy családban markos emberek... Végülis megoldjuk. Hááát, ennyit a nőiességünkről...
..............
U.I.: A "mindentvivő" villszerrel megbótolom a bútorcipelést. Úgy adom oda az OSB-lapokat. Remélem neki is megéri! 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése