2017. október 2., hétfő

OTP


OTP-ben közös költség- szemétszállítási díjcsökkenés, egyenleg levélben.
Jubileumi díj átcsoportosítás.
Burkolóval telefon: holnap 17 órára itt lesz megbeszélésre.
A festő nem jött egésznapra...

Labka elvitte a szőnyeget, teafőzőt, segélykérő nyomtatványt.
Minek írtam SMS-ben, hogy gázkályhát árul az ismerőse?! Vegyem meg inkább nekik, szegényeknek!
Kell a könyvE, a Gazdag ember, szegény ember.
Az talán még az enyém...
De neki adtam...!!!

Messengeren beszéltem a régi főnökömmel, Szerzsikével. Meghalt kolléganőnk férje árulja a házukat. Ennyi. A fejfájásomra jóga-nyomkodásokat ajánlott. Mutatta, kipróbáltam, de délután vettem be egy Voltarent.

FB-üzit váltottunk Zildikóval. Teljesen ismerős a pszich-helyzet... (Labka és az ő férje)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése