2017. október 4., szerda

Bringa

Ez a kép annyiban hasonlít rám és a túrámra, hogy piros az én bringám is.😌

Nyolctól 10:30-ig ügyintézésben kerekeztem. 
A festőt itthon hagytam, üres lakásra értem. Az unokaöccse pár percre rá jött a kisboltból... az átadott kis használaton kívüli kulccsal. Én alig tudtam az enyémmel kinyitni. Most 12:30, de még nem ért vissza a mester - szekrényt kapott ingyen, azt szállítja haza... 😠😵A kis srác csiszolja az ajtókat, néha hallom a csuszatolást... Most nemtom, hogy a padlósnak mit is mondjak: jöjjön fölszedni a szőnyeget vagy ne...?! A festő is ködösít...
Most jött a padlóburkoló... Majd induláskor felszedik... Csütörtökön. Holnaphoz egy hétre.
Fúúú!!! Nagyon dühítő (a festő). Megint megfájdult a fejem.

Nnna, tehát:
Hogy ne várogassak a buszokra, bringával mentem. 
14 km összesen:
  • Padlósboltban megrendeltem az anyagokat, előleget adtam. Én m.rha készpénzzel fizettem, amikor a számláról levétel is pénzbe kerül.😒😬😭
  • Sittes-zsákokat vettem egy másik helyen. 20 db-ot 1600 ft-ért. Ott viszont csak készpénzzel lehet. Százast adna?,...hogy ne azokat a nehéz fémeket adjam... Igen, tettem az 5000 mellé. Adta a visszajárót. 500-as mellé mondta: HÁÁÁROOOM, ............ én meg javítottam: KEEETTTŐŐŐ 😬 Aztán terelt, hogy akkor hát nem csak ezreseket ad, hanem kétezrest is. Hááát, ez jól bevált játéka lehet...
  • Még jó, hogy vittem magammal innivalót. Viszont a tegnapi lángosevés mintájára akartam ma szöllőzni... Hazaérve jutott eszembe, szegények jól összenyomódtak.
  • Pár munkatársam mhelyi szüneten volt az utcán. Néhány szót váltottunk. Nem születnek a családjaikban a gyerekek... A titkár külföldre megy családostól...
  • Pennyben Margóval találkoztam. Sok mondanivalója lett volna. Tisztára visszafiatalodott..., megszépült az arca. (70-en túl!) Mondtam neki, hogy első vendégeim lesznek, ha a végére érek ennek a felújításnak.
  • Pénztárnál a bevásárlókocsiban hagytam 200 ft-os szeletelt szalámit (már úgy kivagyok éhezve komplett valamire, azért vásároltam), rám szólt a pénztáros.😴
  • A bevásárlókocsi visszatolása előtt pedig egy idős úr szólt rám, hogy a vajat ne hagyjam benne!😴
Már 13:51. A festő sehol. 
Megkérdezek más által ajánlott festőt. A következő ütembe lehet, hogy nem veszem be. Vagy mint a 13 évvel ezelőtti hidegburkoló tűzoltókat. Kifizettem az addigi munkájukat, oszt mehettek a p.-ba! Az én időmet vették semmibe. (Igaziból keményebben fogalmaztam, de nem írtam ide.) Két testvér pillanatok előtt összedobta szépen! Persze, azok is már nyugat-európát virágoztatják.😭

18 órára a lakás minden szegletét ellepte a gipszpor.😭

Holnap jön a kilincses-záras.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése