2017. október 17., kedd

Ma is zajlott

Sok volt, ezért csak címszavakban:

  • Tárolónkban elzárja a közmű a nemtommilyencsapot amíg javítanak valamit. Egy új lakó nővére kért meg a holnapi kinyitás/bezárásra.
  • Labkától hívás - véletlen nyomódott be.
  • Felhívtam én - fogorvosnál van. Volt Adéléknál pár napja.
  • Adélnak írtam, hogyhogy nem mondta?!
  • Adél hívott - elmesélte... Váratlan, büdös, agresszív látogatás volt. Azért nem mondta, hogy ne szomorítson...
  • Felettem lakó kért meg, mutassam meg a szemétledobót, mert dugulás van. Nálam rendben... Két szint között akadt el valami. Tele van a t.ke a felújításokkal...
  • Pár percre rá megérkezett az ajtó aljának levágója. A "tiszta szobában" mentek a műveletek. Ismét beterített a por, ezúttal fűrészpor. Három ajtó hosszából levágva. + Labka antennacsatorna kivágásának okozata... villszeres és parkettás utómunkálatot is igényel😭, + erkélyajtajának "sarokvasa" (vagy mi) helyre téve. 8000 ft/35 perc
  • mikroszálas kendővel töröltem át a padlót, ekkor billent ki az egyik szegőléc. Nincs odarögzítve. Van miért hívni a padlóst, így kiütheti az ajtófélfa melletti 5-6 cm-es szegőt, a villszerelőt csak csavarbehajtásra kell megkérnek. 😕😖 

  • Mildikóval jövőre megkezdjük az utazgatásokat, de legalábbis 1-2 erdélyi kört!!! Pl ilyet:
    1. nap Arad, Máriaradna, Déva, Vajdahunyad, Gyulafehérvár szállás:Torockó
    2. nap Tövis, Medgyes,Segesvár, Székelykeresztúr, Farkaslaka
    szállás: Tibód
    3.nap Zetelaka, Gyergyószentmiklós, Békás-szoros, Gyilkso-tó, Csíkszereda, Gyimesbükk
    szállás: Tibód
    4.nap Parajd, Szováta, Marosvásárhely, Torda,
    szállás: Torockó
    5. nap Kolozsvár, Királyhágó, Nagyvárad, hazaút.
    Teljes ellátás: szállás, reggeli és vacsora, útiköltség, belépők ára.
    Érdeklődni: xxxxxxxxxxxxx
    Részvételi díj 45.000,- Ft.
    Kirándulás és pihenés, (nem bevásárlás és vendéglőzés)

    Megint nem haladtam a terveim szerint. Rengeteg apróságon rágtam át magamat dobozolás közben. A vége felé már nem is tudtam kategorizálni, "ment a levesbe". Nnna, nem mind szemétbe, de ömlesztve. Hevenyészet leltárt is írtam. 
      A gurigámat mégis a tizenkettedik nagy dobozban találtam meg..., pedig 30 perccel azelőtt volt a kezemben. (Most meg lemaradt mondat... Hogy miket "formáztam" én itt?!?!?)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése