2017. október 23., hétfő

Ilma

A kép illusztráció

Ilma fogyatékos gyerekek gondozója volt és leghőbb vágya ma is az. 

Külön porcióztam Ilmának is abból a kiadós, fincsi kajákból, amit Labkáéknak készítettem előző nap órákon keresztül. Nem tudtunk aznap találkozni, mert elromlott a telefonja, nem tudtunk kapcsolatba lépni. Pedig ott voltak... Csak az óra:percben nem állapodtunk meg. Másnap is csak ott hagytam Orsira bízva. A levelet is, a segélyről értesítőt...

Ilma pár hete meghívott, minap visszahívásos tel-on keresett, zűrös délutánról számolt be, beszélgettünk, én bejelentkeztem hozzá.
Frekventált helyen lakik.
Szívélyesen fogadott és én is nagy érdeklődéssel mentem hozzá.
Tátva maradt a szám!
Tip-top, tiszta, rendezett otthonában minden négyzetcenti az elkötelezett istenszeretetről énekel.
Elmesélte az életét. Megmutatta mindenét, még a fiókjait is kihúzogatta...

Azt sem tudom milyen színű, de kemping-bringával jár. (Ez is csak illusztráció.)












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése