2019. szeptember 7., szombat

Az új címszó: ügyintézés

Eddig is sok írásomat jelölhettem volna ezzel, de most merült föl rá igényem. Mármint arra, hogy olykor fölsoroljam a terveket, a már lezajlott napi elintéznivalót, beszerzést, kalkulációt, bonyodalmat, megoldást.

Amikor egyszemélyes az ember lányának a háztartása, az sok nehézséggel és erőfeszítéssel is jár. Sajnos úgy alakult a családi életünk, hogy régóta nem lehetséges  egymással "összedolgoznunk". Ahogy telik az idő, egyre több bukkanó van az utamon. Ki kell agyalni a későbbiek gördülékeny menetét...

Tegnap elzarándokoltam a Tesco-ba ioncserélt vízért. (3X5 liter) (bringa-busz-busz-bringa = bbbb) Bámészkodtam is egy sort a konyhai edények között. Uhhh, de jólesett! Vettem 0,5 l-es jénai-szerű leveses tányérokat - én inkább müzlisnek mondanám. Fagyasztott tengerihal kínálkozott NAGYON jó áron. Betárolásra vettem 4X0,8kg-t. Találtam virágspriccelőt - habár a kánikula előtt kellet volna... Mindösszes ár: 12kg kenyér. (Nemtom, kell-e igazán az a vasalóvíz...) Nagy cipelés volt azon a mini úton is...
Újra indulva az "esett áras" Hádába is elhajtottam magamat. Találtam NAGY pamut paplhuzatot - 3 felső is kijöhet belőle!!! + Sapinak 2 pólót, magamnak egy méretes (pizs?)nadrágot. Összesen 2kg kenyér árát fizettem.
Ma végre eljutottam piacra (bbbb) és halogatást, gyümölcsérést tovább nem várva vettem besztercei szilvát (12kg) Sorsa: egy süti, egy adag nyers evés, a többi dzsem. Ára: 8 kg kenyér.

Túráimban várakozások, nézgelődések, lamentálások, le-föllódulások, lóstatások és leülések is vannak. Most szusszanok. És ledőlni kívánkozom. Ennyi...

Megnéztem a hivatalos meteorológiai jelentést: erős hidegfronti hatás. Nnna, ugye! 😴😃😴

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése