2019. szeptember 20., péntek

Lakásfelújítás'17-03.rész

A 2 kisszoba és a konyha
(villanyszerelés, falfestés, padlóburkolás)

A közlekedő folyosóról indulnak az új vezetékek

Itt szólt nekem a festő, h ne már a régi tapétára rakják...







Sajnos elnaggyázás miatt nem került ide vissza a konyhai fölkapcsolás...

Betonig letakarítva mindenütt








Utóirat - Ugyanez 2 év múlva:
A banános dobozokból nem engedek😌😎,
textilanyagok, mintavételre váró elkopott ruháim,
varrós kellékek rendszerezésére, tárolására a kedvenc találmányom.
A végső lomtalanítás is így könnyebb lesz utánam...😏😊
E lakástextilek többsége turkálós újrahasznosításúak.
A két kis barna-drapp mintás párnahuzatok új méteráruból.



A szőnyegre nem tettünk fóliát..., mert 
"úgyis szemétbe megy", de megnehezítette a munkálatokat...






Próbáltam pihentető kuckót csinálni - kellett is nagyon!


Közben nyertem a Penny-ben egy kávégépet -
kis veszteséggel sikerült gyorsan eladni.


A konyha megkönnyebbült...😊














Vérré vált bennem minden főtt kaja, amit
elég ritkán készítettem ekkoriban...
(és nem számított egyáltalán a környező rumli)


A hálószobámba is beszállt a por - ez az asztali lámpám...





Nem ilyen sárgás drapp, hanem...
ilyen tojáshéj-pirosas drapp színt választottam az egész lakásba.
(Mit nem tesz pár perc a napfelkeltekor?!?)

Megérkezett a padlós is

folyt.köv...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése