2019. szeptember 15., vasárnap

Lakásfelújítás'17-02.rész

Ezeréves, használtan vett étkezőasztal szétcsavarozása,
gondos csomagolással... Nem egy örök darab... (ez sem)

A kis, de azonos méretű dobozoknak jó hasznát vettem.
Könnyebben megy majd az újbóli "átnézés", selejtezés. 

Nagyon nehéz varrógépem és a hórihorgas könyvespolc átszállítását
egy óriási, műszálas, turkálós textillel oldottam meg: azzal húztam 
ezeket és a többi súlyos holmit, mint egy SZÁNKÓVAL.

Így tudtam a szűk, "kapott" ajtón át behozni a bázisomba.

Polcok nélkül, fektetve vonszoltam be, utána állítottam föl...

...az átmeneti helyére.

Könyvespolc alatti, mögötti csendélet.

A kisszoba kezdett kiürülni.

Az én szobám/bázisom kezdett telni.

A beszédes három szék.

Tömörítés.

Helykihasználás.

Telik a szoba közepe is...

Stabil alapok, amelyre jönnek a további dobozok.

A vackom.

A konyha is kezd telni.

A két kisszoba közti ajtórés OSB-lapjáról
leáztattam a tapétát, h láthatók legyenek a csavarok.

Az erkélyes szobában már csak néhány bútor maradt.

Labka ágya - selejtezésre ítélve.

Ágy fölötti ezeréves polc - selejtezésre ítélve.
Az OSB-lap megmutatta magát.

Kisszoba kiürítve.
Sajnos a kétrétegű szőnyeget nem szedtük föl - később hat tonna port fogott...

Még ugyan néhány doboz a sorsára várt... 

A fürdőszoba is kezd háborús övezetté válni.

A konyha még egy darabig JÓ sziget.

Egy idő után nem ment a "stokizás",
hegyére-hátára is kerültek a dolgok...

Rumli kezdett lenni.
 Örültem, ha a laptopomhoz ülhettem!

Az ágyamon fekve ez a kép volt a lábam után...

Az Osb-lap lekerült, a két kisszoba egybenyíló lett ismét.

Mekkora tágasság-érzés lett!?!


Megkezdődött a villanyszerelés.
A lakás közepétől indul az áram.

A mennyezet és fal között egy 10-15 cm-es résben
futnak a vezetékek. Deszkaburkolat volt rajta. Ezt eddig nem tudtam.






Itt megy át a fszoba tükörjéhez a világítás.
Ha nem vagyok éber, akkor nincs, csak mennyezeti lámpa...

A klotyesz is kezdte bedobni a törölközőt...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése