2019. szeptember 14., szombat

Nordic Walking


Ma 3 órát gyalogoltam - kis megszakításokkal.💓😃
Ez még nem volt gyors gyaloglás..., de kb maradok is a NW-nál, ha jót akarok magamnak - meg remélhetőleg még pár évig másoknak is. 
Csak tudjak elindulni 💒 Édes, Jó Istenem!!! mindig, amikor kell!
🌞⛆⛄🌂
☕🌲🌷🌳🌹🌿🌹🌿🍇🌳🍎
Tegnapelőtt - szept.12-én Mária napon- voltam Rózsafűzér-imádságon, dicsőítésen, szentmisén és BLR előadásán, amelyet a Szentháromságról tartott. Ott volt Tekla, Vermaléna, tesója és kaaarpataljai nővérünk is.

Tegnap felhúzott egy f.sz-troll, helyrerakott egy panelszöveggel... 

Ma rámeredtem a Spáros blokkra: az 1kg-os tejfölt nem 540-ért vettem, hanem 850-ért. Ügyesen pakoltak megint... A 80dkg-os, 540-ftos mellett volt... (Du leellenőriztem.)

Ma egy új ismerőssel beszélgettem hosszan a NW-tanfolyam után. Kolléganő, felmondási idejét tölti. Asszem nem lesz nagy folytatás, ő teljesen normális, rendezett családban él.

Láttam Lalust amikor elindult a buszom. Ő erről szállt le, és elkerültük egymást. Telón hívtam gyorsan, h leszállok, de mondta, h 1 havi külföld után még nem volt otthon, siet a pu-ra.

Nnna, hát egy kis kimozdulás miket nem hoz?! 😅

SEGÍTSÉGEIM:

KV+ Exclusive Clip nordic walking bot 


Kapcsolódó kép Képtalálat a következőre: „konyhai mérleg” Képtalálat a következőre: „VONALAS FÜZET A/5”

KALÓRIATÁBLÁZAT!!!     KONYHAI MÉRLEG!!!     NAPLÓFÉLESÉG!!!  stb...stb...stb

UTÓIRAT: 
A puffasztott rizs beton lett a beleimben... Két héten át sokféle praktikát használtam a rendbetételre... Visszatérek a rozskenyérhez. A puffrizsre egyelőre rá se nézek... (Pedig akcióban 20 csomaggal vettem... 😥😭)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése