2019. szeptember 1., vasárnap

Szeptember másodika

40 évvel ezelőtt jelentkeztek az első vajúdásom jelei...
Brrr... 
25 kg plusszal, 21 évesen, nem látva a nehéz jövőt...
De jó, hogy már mögöttem van ez is és a többi sokaság...
________________

"Kezében vannak a föld mélységei,
s övé a hegyek csúcsa. 
Övé a tenger, ő alkotta meg,
s az ő keze formálta a szárazföldet.
Jöjjetek, imádjuk, hajoljunk meg,
boruljunk térdre az Úr, a mi alkotónk előtt!"
(Zsoltárok 95,4-6)

________________________

Sikerült "működő" galambriasztót barkácsolnom reggel szívószálakból, "nyílvesszőből", sávokra vágott szemetes-zsákból. Széles cellux-szal ragasztottam az ablakkeretre és tűztem stabilra a kültéri egység rácsaiba. Most lobognak, táncolnak a szélben a szalagok 😃, galambok nem jöttek turbékolni (és sz@rni) a párkányra és a külső dobozra.😊 

Felhívtam az osztályos nővért. Három hét szabiról most jött vissza. A kollégák szerint (háttérből mondják neki) L. rendben van, vígkedélyű(?!?!?!) (engem meg sorvaszt!!!😲). A hétvégi falunapi programokra jó lenne úgy menni, hogy valami ígéretet kapnék. De nem is beszélünk 3 hete, még az üzeneteket is szüneteltetjük. (Zavarom az okoskodásaimmal. Nnna, nekem meg kimerítő a győzködés - lehetőleg mindig új fogalmazással.)

A tegnapi nemtervezetten vett húsok, szalonnák sütéséhez nagy agyalás után mégis nekiláttam. Pedig még mára is 36 fok az előrejelzés.😬😬😬
Erreföl a sütő nem kezdett dolgozni... Áramellenőrzés hosszabítóval, kislámpával, csavargatás minden variációban.😱 Vásárlási paksaméta elő, bogarászás figyelmesen. Garancia még 2 évig, de a kijelölt szervíz már évek óta nincs a városban... Telefon az üzletbe, kapott számon központi garancia-szervíz-szervezés-féle. Adatok bediktálva, kis ellenőrző kérdésekre válaszok, majd a kijelző (Loc) távprogramozása: nyomjam 5 mp-ig az óra-ikont, fordítsam alsó-felső sütésre és 100 fokra... Hát, beindult.
GYEREKZÁR funkción állt ugyanis.😰
Valakitől ki kell kunyerálnom, hogy tanítsa meg nekem ezt a digitális szarságot.
________________________________




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése