2020. március 11., szerda

Azzal kezdődött...

szerda:
Mildi mesélt egy olvasott történetet, amiben rééééégóta tervezett fogyókúra/életmódváltásba fogott nagy lamentálások után egy illető. A sztori dráma-begubózás-kinyílásra is elképzelhető. Egy apró valamivel, egy kis hógolyóval indul a hógörgeteg is... Egy észrevétlen, sötéten derengő piszkosszürkével indul a hajnal is... 


"... Azzal kezdődött, hogy beágyaztam..."

Bár már ott tartanánk, hogy visszatekintve a sötét éveinkre, egyszer csak ilyesmi kezdetű fejezetek következnének a családregényünkben!!!
..........................
csütörtök:
Miért nem sikerül elmélyíteni magamban a RENDbetétel automatizálását?
Kb. mert nem volt erősségem aktív koromban sem - esetleg kis időszakokra.
Nnna, ideje szem elé rakni a problémát!!!
Rossz éjszakám volt ébrenlétekkel. 07:30-kor keltem. Ki is csúsztam a nagyjából megszokott rutinból.
Habár főztem, amit tegnap fejbészeltem magamnak, hogy nehogy kiéhezve menjen a tonnányi zabálás. Így is ettem előtte, közben és utána is. Tessék: most meg édesre gondolok. A lefagyasztott feketeerdő szeletekre.
..........................
Keserűsó hatása miatt nem mertem ma kimozdulni.
Viszont sajnos ma sem kezdtem a "tavaszi nagytakarításba". 
LEGALÁBB ADOK VALAMI NEVET a tervezett tevékenységnek..., hátha így beindulok.
..................
*-Jelenlétre GONDOT fordítok-*
💓💖💗💝💞💓💖💝

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése