2020. március 4., szerda

Szabad a szerda is...

Képtelen vagyok elindulni.
Ezer mást szöszmörgök.

Tegnap sütöttem, főztem, betárolásba is tettem. Régen ez 2 órámba telt volna.
Több órás lézengésem után mégiscsak lefeküdtem. 14:30-17:30-ig aludtam. Kettős front volt... Adél még nem válaszolt a többnapos kérdésemre, hogy "Hogyvattok?" Nem is kezdeményezett hívást sem. Nem lehet ilyen... Valami nem stimmel náluk...
Mildivel gyalogoltunk - halálközeliről és mennyországról is beszéltünk. Húgom írt a messzi távolból 3 mondatot. Barátnőm hívott egy szülőfalumbeli különös éjszakai lopáskísérletről. Nem tudtuk megfejteni ezt a hajmeresztő, békésen lezajlott történetet... 
Ma éppen még "itthonkában" ebédeltem, nem nyitottam ajtót a postásnak, holnap elmegyek a Nydfoly-nagy borítékért. Mi lehet benne?!😲
Legalább egy napimosás megy.
Áhhh, már le se írom, hogy mit kell tennem még minimum. A magam elvárására. Hajnal óta esik az eső. Na, de ez ok lenne?!...
............
Péntek:
Holnap délután jön Adél és Sapi. Juhéééééééééééé!
A tegnapi ragyogó időt nem használtam ki - lézengés folytatódott.
Postára sem, vízért, kenyérért sem mentem. "Rongyos kiflit" sütöttem, azt is már majdnem este. A rongyosság nálam a sós öntetre értendő, mint a perecre sült fehérség. Újítottam, kísérleteztem..., persze, hogy nem publikus, csak nekem megfelelő. Fájt is a hasam, savat is csinált és szomjas is voltam... Lehet, hogy a rágyógyult sütőpapírtól, amit nem teljesen tudtam levakarászni...😅
.........................
Három óra körút:

  • SzszZsu-val egy kis trécselés - bajaink
  • Jysk-ből 2 párna (AA)
  • posta - befiz, utazási utalvány
  • forrásvíz 6X2liter
  • kifli-kenyér
  • helyi közl-bérlet érvényesítés
  • JÓ alma + 3X félkg citrom 100ft/cs!!!
  • szilvadzsem a tárolóból; rengeteg lecsó van még!!!


16:15 - ebédelek😊
.....................................
Sajnos sokat ettem...😟😢
Bő 2 tányér cspöri + több dzsemeskenyér... 30dkg kenyér kb...
Isteni jólesett a forrásvíz - sztem folyadékhiányom is volt.
Nem kezdtem semmi aktivitásba, hírműsorokat néztem, amin bealudtam.
Éjszaka egyszer ébredtem. Vánkosvariációmat visszaállítottam a 2 nagy, 1 kis, 1 nyakpárnára.
Érdekes álom: Húgom férje vett egy lepukkadt, de kórházként működő kastélyt a szülőfalunkban a Béke utca elején. Próbáltuk lebeszélni, ám teljesen eltökélt volt. A park végén lévő árnyas-lombos hiper-szuper nyugodt úszodát mutatta - nézgelődjünk ott, barátkozzunk meg a döntésével. Lalus mutatta az elhanyagolt épület zeg-zugait és mesélte a felújítás ragyogó terveit. Alacsony ablakokon át láttuk a zsúfolt kórtermeket, az ágybanfekvő betegeket. Nagytestű, lomha  kutyájuk is körülöttünk kolbászolt, gondoskodtunk róla. Összeségében szép, összetartó, megbonthatatlan, biztonságos családiéletérzés fogott meg... Kicsit rosszul is esett fölébredni...













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése