2020. március 18., szerda

Mindegy

Mindegy, hogy mivel, csak
kezdd el valahol!!!
szerda 07:11 
Ma telis-tele fogom tölteni tartalommal a napomat és a soraimat...

  • tevékenységi terv megírása
  • főzés (köpöri, abszal)
péntek
  • ablakom takarítása
  • beszegett drapéria, függöny mos-vas, föltétel
  • föltörl többször
  • híváskezdeményezés, hírek, üzenetek, kommentek, játék, étkezés

szombat
  • cékla, barnarizs, tortilla (zabliszt, kukoricaliszt, rétesliszt, finom búzaliszt, oregánó - össz: 60dkg + kb 1,5 bögre langyos víz 3,2 dl + 7-8 ek. étolaj)
  • Labka hívott😍 Kicsit kelekótya volt😏, de jól megnyugodtam..., coronavírusos erkélyes olasz videókat keresgélt. Kért, hogy én is küldjek. Jó kis időm elment a böngészéssel, de szórakoztatott is. Fociznak, pingpongoznak, nem háborog a karantén miatt, pedig attól féltem, hogy begerjeszti. Kicsit azt éreztem, hogy tetszik neki a járványos nagy közösségbe tartozni..., még ha ilyen szomorú apropó miatt is... Kanállal ette a kristálycukrot. (Elfogyott volna a pénze?!?!?!?😮)
  • megjött a hideg..., 11 fok lehülés egy délután alatt. DE LÁTTAM SZIVÁRVÁNYT!!!😅
🌈
vasárnap

  • telefonok: piróka, julóka járkálnak boltba, MZP is óvott a pániktól
  • első kenyerem😣😧












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése