2020. március 15., vasárnap

Márc.15.

Reggel köszöntöttem a szülinapost, aztán végre el tudtam indulni a Pennybe. Meghökkenve tapasztaltam, hogy nagyon üresek az utcák. Anyám! Talán kimaradtam valami közleményből, hogy tilos utcára menni?! Kissé túlvilági feeling lett úrrá rajtam. Nem baj, legalább nem lesz tömeg... Egészen el kellett mennem a boltig, hogy összekössem az ünnepi bolt-zárral a tűnődéseimet. (ha-ha-ha vagy atyaég!!!)

Mindenesetre levegőztem egyet, majd a flakonjaimmal elutaztam a forrásvízhez.

Aztán megörültem az újabb ötletemnek, hogy a régi, öblös hátizsákommal kimegyek a piacra krumplit, céklát, srépát, kkáp-t stb venni. Internet-infó: a piac is zárva. 😅😌😵

Adélék sokáig nem jönnek - betartják a járványügyi javaslatot. Otthon családoznak napközben ketten. Hmmm, de jó nekik...
(utóirat: mégsem síma az otthonmaradás... Sapi az ügyeletben, Adél még munkakörében, de tehetik segédápolói posztra... Hát inkább mondvacsinált táppénzes legyen, mint koronás!!! - írtam is neki: azok jártak jól mindig, akik vhogy "megúszták" a sz@rságokat! Nem éri meg becsületesnek lenni!!!)

Ám mégis örülök annak is, hogy válogathatok az itthoni tennivalók közül. Kint nagyon hideg lett, bent nagyon jókuckós az idő. 
Vajon ma tudok-e magamért tenni - legalább egy-egy tyúklépést?!
.................................


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése