2020. február 29., szombat

Szabad szombat van

A tegnapból kezd világlani a mai napom:
Küszködve megjártam a Penny-t. Tele szatyor a bringán, gyaloglás, csontig ható hideg, guruló verejték.
Olvasás.
Kipakolás.
Rózsával telefon: Scippa a gyógyszere.
Sapi fotói a színházból.
Anikóóv szeptemberi távlatai... Azonnal a megpróbálásomról biztosítottam. Itt indult be kicsit a jövő: kondi, fogyás (vagy fordítva), elhívás, és végül az anyagiak... 
És...nem, nem, nem veszem nyakamba más életét már...
.....................
Ma reggel fuldokolva ébredtem, de sikerült tökéletes jóra kiköhögni azt, amire nincs szükségem.
Vígasztaló 3 üzenetet, képet, jelet küldtem.
Olvastam.
6tonnát elmosogattam.
Fagyasztót rendbe tettem, leltárt írtam, mai kaját kiválasztottam, szalámikat szeletelve lefagyasztottam. Jócskán eltelt a délelőtt, már nem kapkodok a piacra. Terv:

  • Teljes céklamennyiséget elfogyasztom, teázok, forró levesezek, talán takarítok kicsit. 
  • Gócpontok: fürdőszoba hanyagoltabb része és a 00 térdencsúszós része...
  • valamint a fertőtlenítős, régóta elmaradt portörlés...
  • esz-gardrób aprajának szortírozása
  • Gyapjútakaró tisztításának folytatása.
  • Spar: cscomb, tejszín?, csoki, étolaj, gyümölcs (ó, ha lenne valahol JÓ alma!!!)
.............................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése