2020. február 3., hétfő

Látogatás

Szűk 2 órám van az itthoni indulás előtt.
Szalad és nehéz - ezt érzem a szívemről.
Sóvárgok a sorsunk jobbra fordulásáért.
Hihetetlen ez a helyzet, bár évtizedek óta fennáll - hol kockás, hol pepita, hol pöttyös, hol csíkos, de leginkább pacás kivitelben...
Még cigiket készítek nagy adagban, hogy tudjak adni egy-egy csepp meglepit a koldusaimnak... Imáimban is hordozom őket. Vajon ez csak az élet kibírásához kell vagy megvan-e az a szivárványon túli világ?!... 💓💖💗💝 
.............................

Esőben indultam. A buszindulás előtt fél órával előbb a központi pu-ra értem. Megszűnt a szívszaladás. Várakozás és utazás közben is (oda-vissza) millió impresszió jött-ment.
12:20-kor érkeztem. Közel esti sötétség és szakadő eső fogadott. Mire a közeli portára értem megint 100X fogadalmat tettem, hogy tovább ezt nem csinálom. Ebédelt. Közben cigit adtam annak, aki kért. Üdvözöltek a régi ismerősök. Az idegenek udvariasan köszöngettek. Az ismerős ápolók hidegen visszajónapotoztak. A múltkori jópofa "kocsonyás" nővér + pár beteggel mentünk föl lifttel.
Kedélyes 2 óra telt.
Kivéve: 

  • teli torokkal előadta a farsangi v. "Ki mit tud?"-os dalt
  • megláttam, hogy kimosták a gyapjútakarót...😭😭😭 és fele akkora lett
  • egynél több egér van, a múltkori kakaós zacsiból 2-t kirágtak
Hamarosan megjelent Feri is, számított a "husira" és mivel ő a templombajárós társ..., nem. nem. nem tudtam kínálás nélkül hagyni, aztán visszautasítani sem.
Banderasz a munkahelyi társa és fociscipőt is szeretne, 43-ast.
Zsolti a készséges. Teát készített frissiben, másoknak cigit, kávé most nincs - gondolom biznisz.
Csaba beteg. Gubbasztott, aludt, hallgatott, de a meggyes-mákosnak örült.
Én voltam a Mikulás.
Labka kezdett szunyókálni, amikor indulnom kellett. Ragaszkodott a kikíséréshez. Már ekkor kezdett fájni a fejem.
A falusi buszmegállóban egy hazautazó gondozott szerzett meglepetést ott..., majd utazáskor is.
Várakozáskor egy primitív irodista pics@val lett párbeszéd. Megjegyeztem hol szállt le a városban és várt másik buszra 15:30 körül. Bízom benne, hogy a jó Isten neki is megmutatja hamarosan a valódi értékeket.
Az új ismerős különös életutat, világlátást vázolt... Ki tudja mi a valóság és a képzelet belőle?...
Labka a pics@ füle hallatára egészen igazakat mondott. Hamarabb előrángatnak egy cigiző muksit, mint egy csalással kabriót szerzett taknyot... 

Árnyékvilág ez a földi lét.............

IGAZ IGAZ IGAZ

  • 8 kukoricakonzerv
  • 2 kis üveg dzsem
  • 8 kakaó
  • aszkorbinsav 25dkg
  • 12 db sajttal töltött p.hús
  • rántott szelet (60dkg karajból)
  • meggyes-mákos süti
  • szaloncukor
  • májkonzerv (4...)
  • 1 hosszúujjú vékony pamutfelső, 1 fekete kapucnis felső, atléta, még 1 drapp gumislepedő, 2 barnasávos párnahuzat






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése